Aviseringar
Rensa alla

Min kille vägrar slicka mig :S


Ämnesstartare

Hej

jag ville bara höra vad ni har för åsikt om detta? om ni tycker jag eller han har rätt för detta är verkligen ngt jag tkr börjar bli frustrerande när han hela tiden påstår sig ha rätt!

han vägrar slicka mig. till hans försvar säger han "prova själv att drick ett glas med salt vatten"
jag är alltid rakad och tvättar mig jätte noga innan, köper sexiga trosor för hans skull osv osv.
Suger han jämt men itne gör han tillbaka inte. Han tar liksom knappt på "den"...

vad gör jag?
Eller vad hade ni tjejer sagt till eran kille om han gjorde så här?[sad]
bara att acceptera eller? [shake]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Han är nog bara bög


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knasigt att han verkar äcklad av dig. Men du kan inte tvinga honom till någonting.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Sen ska du inte tvätta dig mer än en gång per dag och inte med starka tvålar. Du kanske luktar illa pga obalans i underlivet orsakat av detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om han ej vill utföra oralssex så får du väll ändå ta att acceptera det [shake]

Hur svårt kan det vara


   
SvaraCitera

justmememe:

"prova själv att drick ett glas med salt vatten"

Hoppas verkligen inte att ditt underliv smakar saltvatten pga då står det nog ej helt rätt där.

justmememe:

Suger han jämt men itne gör han tillbaka inte. Han tar liksom knappt på "den"...

Om han inte vill ge dig oralsex så föreslår jag att du inte ger honom oralsex heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dumpa honom.


   
SvaraCitera
Tyrael

Om du inte är nöjd med sexsituationen ni har (att han inte ger dig oralsex) - gör slut, men berätta för honom hur mycket det betyder för dig - så han kan tänk om innan du gör slut på något som kan fungera för dig.

Om du klarar dig utan det -

Miceparade:

Om han inte vill ge dig oralsex så föreslår jag att du inte ger honom oralsex heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han verkar äcklas av dig. Fråga om han gör det och varför.
Det är ju inte helt sunt i en kärleksrelation.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förstår honom, man har kuken av en anledning [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla gillar ju inte den där grejen med oralsex, men då kanske han kunde uttrycka det lite vänligare och tydligare istället för att komma med dåliga bortförklaringar.
Tycker du det är mysigt att ge honom oralsex så måste du väl inte nödvändigtvis sluta med det bara för att han inte vill/kan ge likvärdig behandling, men att han inte ens vill röra vid dig är lite oroväckande.
Se över er relation snarast va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klart han inte skall behöva slicka dig om han inte vill. Men att han inte ens vill vara där och pilla[confused]
Jag misstänker:
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill han inte så vill han inte. Bara att acceptera.

Förstår inte varför det är så svårt [confused] Det handlar inte om vem som har rätt. Han vill inte!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hm grejen e denna att han verkar inte vilja jag ska suga han heller 😛 om jag försöker sägre han oftast nej eller tar bort mig därifrån 🙁 anledning till detta är för att han tror jag tycker de smaker illa säger han...

och äcklas av mig tror jag inte han gör... asså jag är inte ful, de e jag verkligen inte, inte för att vara dryg men ni fattar...

tack för alla svar iallfall, får la ta och prata med honom, även om det kommer sluta med bråk, för enligt han gör han inga fel alls som sagt...

har en fråga til er killar bara lite snabbt 😛
kan det vara så att de e att han e rädd att "den ska gå ner" om han bröjar hålla på för mkt med mig?
för asså han har lite sånna problem att han har svårt att få upp den eller iallfall enligt han själv... [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dansanattenlång:

te. Bara att acceptera.

nej då du vet det är som andra former av sexuella handlingar, oenigheter kan ej accepteras. Man ska behaga andra mot sin vilja

har du missat det helt [crazy]

mvh// känner att jag är så nära min sarkastiska och cyniska botten som det är möjligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

har du missat det helt

ja, tydligen...[rolleyes]

justmememe:

hm grejen e denna att han verkar inte vilja jag ska suga han heller 😛 om jag försöker sägre han oftast nej eller tar bort mig därifrån 🙁 anledning till detta är för att han tror jag tycker de smaker illa säger han...

Han gillar väl helt enkelt inte oralsex. Inte alla som gör det.


   
SvaraCitera