Aviseringar
Rensa alla

Min kille vägrar slicka mig :S


Ämnesstartare

dansanattenlång:

ja, tydligen...

Har märkt en annan trevlig sak med tråden, det är hur trådar där situationen är den omvända (en kille som vill göra något som tjejen inte vill) snabbt fylls med kritik om hur fel det är att ens tänka tanken om tjejen inte vill. Men det är väl "en annan sak"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

justmememe:

och äcklas av mig tror jag inte han gör... asså jag är inte ful, de e jag verkligen inte, inte för att vara dryg men ni fattar...

Det har inte med fulhet att göra. Du kan vara hur söt som helst men ändå lukta/smaka illa/vara för lite rakad/för mycket rakad/någonting annat som inte faller honom i smaken.
Ni verkar ha ett jättekonstigt förhållande om ni inte ens kan prata om detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ni verkar ha ett jättekonstigt förhållande om ni inte ens kan prata om detta.

jo men grejen e ju den att han blir sur på mig för han tycker jag klagar på han och betämmer vad han ska tycka/känna om jag försöker prata med han.
för som sagt antyder ju bara han att han inte tkr ngt alls att jag e äcklig, och han tar på mig jätte mkt enligt han osv osv så han ser itne riktigt problemet antar jag[sad]
mycket för han är typ 1 min.....


   
SvaraCitera

att du ger honom oralsex betyder inte att han måste ge dig det. han kanske tycker att det är äckligt eller ogillar det i största allmänhet. eller så kanske han bara inte vet hur han ska göra men vågar inte säga det.

prata med honom, men vill han inte så vill han inte. du kan inte tvinga honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla gillar inte oralsex. Prata med honom och se om ni kan lösa det på något annat sett, kanske någon sexleksak, vibrator eller något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej han sger att det är allmänt att han inte gillar det vissligen 🙂 nej jag vet att man inte kan tvinga och de skulle jag aldrig göra ofc 🙂 men ändå, asså vafan han kan väl ändå ta på mig där då??? det är la inte för mkt begärt[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säg det till honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

justmememe:

men ändå, asså vafan han kan väl ändå ta på mig där då??? det är la inte för mkt begärt[shake]

om du så gärna vill bli tagen där så ta hit fittan så skall jag göra det då[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bög


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Har märkt en annan trevlig sak med tråden, det är hur trådar där situationen är den omvända (en kille som vill göra något som tjejen inte vill) snabbt fylls med kritik om hur fel det är att ens tänka tanken om tjejen inte vill. Men det är väl "en annan sak"

ja fan det är sant![mad]

justmememe:

men ändå, asså vafan han kan väl ändå ta på mig där då??? det är la inte för mkt begärt

men alltså, vad gör ni då..?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle inte vilja slicka fitta om jag hade en tjej... Men du kan ju säga att du inte suger av han om inte han slickar 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

teensoundman:

Jag skulle inte vilja slicka fitta om jag hade en tjej...

Varför inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man måste va beredd att göra precis vadsomhelst som kille för att inte bli kallad bög [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dansanattenlång:

men alltså, vad gör ni då..?

hmm "pussas" eftersom han inte gillar att hångla 😛 sen tar han väl lite på mina bröst och jag på han sen förväntar han sig att jag ska vara aaaaaaas kåt [surprised]

de flesta kommer säga nu säkert att jag ska säga de till han emn vet inte huuuuur många ggr jag sagt "kan vi inte ha långt förspel och så nu" men de svarar han inte på.

och blir det mot förmodlan ngt "långt förspel" så är det ändå bara pussar som gäller.......

dock ligger väl problemet där att den går ner om vi håller på för "länge"...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

justmememe:

dock ligger väl problemet där att den går ner om vi håller på för "länge"...

Tar han initiativ till sex eller är det bara du som vill?


   
SvaraCitera