Aviseringar
Rensa alla

Min kille var otrogen. Vafan ska jag göra?


Ämnesstartare

Vet inte vad jag ska ta mig till. Min kille dumpade mig för några dagar sedan och dagen efter får jag reda på att han har varit otrogen med en annan tjej (PÅ MIN SKOLA). fyfan snälla vet inte vad jag ska göra är så jävla förbannad.


   
Citera

leave his ass


   
SvaraCitera

Get over it. Han är inte värd dig. Finns fler fiskar i havet.


   
SvaraCitera

Fick idag reda på att min pojkvän vart otrogen. Vi har varit tilsammans i 1,5 år ungefär. han ångrar sig som tusan men kan inte få ut bilden i huvet av honom kyssa en annan  tjej, det bästa med att ha ett förhållande var känslan av att han var MIN. även om det bara var en kyss är jag så jävla sårad..  men ja älskar honom, inget jag utan honom.. förstår dig till 100% 


   
SvaraCitera

Kan alltid sparka honom mellan benen 😀


   
SvaraCitera

Skit i han bara


   
SvaraCitera

Ge honom en rejäl jävla örfil.


   
SvaraCitera
zIGGE

Det bästa du kan göra är att visa att du är okej med att han dumpade dig, att du är okej med att inte vara tillsammans. Alltså, gör ingen hämd, visa inte att du är arg, var allmänt trevlig om ni ses (hälsa som du skulle hälsa på någon bekant osv). Låtsas som ingenting. 

Det _Kommer_ göra honom galen, om han har känslor för dig fortfarande. Om han inte har det längre, är det ingen ide att göra någonting ändå, du tar bara tid och energi av dig själv. Du kommer antagligen bli starkare och kommer ha lättare att finna någon annan. Förlåt men glöm aldrig, som man säger. Så det bästa är att inte göra någonting men att behandla honom som vilken bekant "kompis" som helst. 


   
SvaraCitera