Aviseringar
Rensa alla

Min kille vill ha sex


Ämnesstartare

hej! Min kille bor i ett annat land och vi har varit tillsammans sedan mars. Han är jättesnäll o så och jag gillar verkligen han. Men idag så frågade han plötsligt om när jag vat redo för att ha sex och jag är snart fjorton han e snart femton... Jag vet inte riktigt hur jag ska säga, han sa att han hoppades att jag inte skulle ta illa upp. Men han vill ha sex med mig nästa gån jag åker och hälsar på honom d.v.s i början av 2015. Men jag vill och så, fast är ändå lite tveksam, när jag tänker på det så känns det nervöst och det liksom kittlas i hela mig! 

H

Tack på förhand 


   
Citera
Ämnesetiketter

Är frågan om du borde ha sex med honom?
Om du inte är 15 vid tillfället så enligt lag njäää men alltså inte många som bryr sig om det

Det viktigaste är att du funderar på om du vill det. Det kan kännas nervöst och bra och sen väl där så vill du inte och då ska han ta det.
Och känner du dig inte tänd eller redo ha nt sex bara för att han vill för då kommer du ha den jobbigaste upplevelsen och inte alls mysigt eller skönt.

Fundera på det (du har ändå ett tag på dig) och prata med honom om det!
Och typisk grej alla säger: Tycker han inte att det är okej så är han sämst och inte värd dig heja dig och dina beslut och känslor


   
SvaraCitera

vänta tills du är minst 10år


   
SvaraCitera

Det är nio månader kvar. Mitt tips är att känna efter då. 


   
SvaraCitera

Känner du dig tveksam tycker jag att du ska vänta eller i alla fall inte bestämma något i förväg som du ska känna dig bunden till. Försök ta det som det kommer och se hur du känner när ni ses igen. 


   
SvaraCitera
Robler

det är långt kvar tills 2015, du kan ju ändra dig, men stå upp för dig. Vill du inte så säg det, var ärlig och så borde han förstå. Och om han inte förstår så kanske du borde tänka över er relation


   
SvaraCitera

Jag tror inte heller att ni är fysiskt utvecklade så det räcker. Hans penis är förmodligen för liten för att få in i dig en ansenlig bit. Och din vagina är för liten för att hans penis ska kunna komma in.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

om du behöver fundera på om det rä en bra ide eller inte , då är det nog inte en bra ide.


   
SvaraCitera

Hmm troll tror jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zerafina:
Det är nio månader kvar. Mitt tips är att känna efter då. 

Jo jag får se då, tack 


   
SvaraCitera

Okej!

Eller hade du en fråga också? Lättaste sättet att få reda på någonting är att ställa en fråga, lättaste sättet att ha ett förhållande är rak och tydlig kommunikation. Säg till honom hur du känner.


   
SvaraCitera

Zerafina:
Det är nio månader kvar. Mitt tips är att känna efter då. 

Håller med! Du ska känna dig trygg i det du gör. Kan han inte acceptera det får du hitta någon som gör det! Kram på dig! 


   
SvaraCitera

Har han sagt att han vill att ni ska ha sex nästa gång ni ses? Det är ju bara hans åsikt och är du inte redo så ska du inte ha sex med honom då. Sex är på bådas villkor och ingenting man ska "ställa upp" på som en service för någon annan, oavsett förhållande och ålder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, så får det nog bli, tack så mycket, Kram

confusedungdom:

Håller med! Du ska känna dig trygg i det du gör. Kan han inte acceptera det får du hitta någon som gör det! Kram på dig! 

confusedungdom:

Håller med! Du ska känna dig trygg i det du gör. Kan han inte acceptera det får du hitta någon som gör det! Kram på dig! 


   
SvaraCitera