Aviseringar
Rensa alla

Min kille VILL INTE HA SEX MEN RUNKA KAN HAN!!


Vippen

Utspädaren:

Han är porrskadad. Han har svårigheter att ha ett riktigt, givande sexliv med en annan individ.

Där har vi också en möjlig förklaring.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kanske har blivit tjock


   
SvaraCitera

Oj, vilket dilemma du har :/ Min tanke är direkt att han inte tänder på dig längre, det kan finnas många anledningar till det, har ni några problem utöver det här i ert förhållande? Bråkar ni mycket? Har ni haft någon negativ upplevelse tillsammans? Har du förändrat någon drastiskt i ditt utseende? Börjar du blir för gammal? .....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pizdakurac:

Du är efterbliven.

Absolut inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jack.O:

Absolut inte.

Fast jo, asexualitet beror i regel på brist på könsdrivande hormon, dvs man runkar inte heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är 20 år och en vecka bara ju han är ju 30...
Dock verkar han ha en stark tendens att tända på yngre tjejer då han kollar på porr med 17 åringar?? har även frågar om han tkr jag e gammal me nej säger han...
jag vill inte låta ego eller ngt sånt för sån är jag inte men jag ser riktigt bra ut, och han vet att han skulle kunna förlora mig hur lätt som helst när han märker hur andra kilalr kollar på mig.

Ibland innan så hade han mycket svårt att komma och han har svårt att "hålla den upp". det är ett poblem han säger han alltid har haft men det har jag inte märkt ngt av de senaste månaderna...

Porrskadad sklle han kanske kunna vara????
Innan mig var han medlem i en mängd olika porrsidor/sexchatt osv och han kollar alltid på porr när han runkar...

vi har de bra i övrigt, kramas alltid och pussas massor och massa sånt, säger att vi älsakr varandra flera ggr per dag...

Men nu sitter jag här och håller bokstavligen talat på att bli gaaaaaaaalen[cry]
Jag orkar fan snart inte mer och de blir ju inte bättre av att jag älskar han så mkt som jag gör [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Be honom utvärdera sin situation. Fråga om han är nöjd med hur hans sexliv är. Säger han nej, be honom då söka hjälp, och säg att du ska göra allt för att stödja honom. Finns hjälp att få för sådana som honom.


   
SvaraCitera

Prata med honom då, fråga om det är någonting psykiskt eller så och stötta honom. Om han inte vill säga eller säger att det inte är något så får du la säga vad du tycker, att du inte klarar av att vara i den situationen ni hamnat i.

Väljer han porren får la du välja en annan person - EFTER ni gjort slut alltså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

melalala:

Dock verkar han ha en stark tendens att tända på yngre tjejer då han kollar på porr med 17 åringar??

Jaså står åldern i pannan på dem eller? De lär ju vara 18, för 17 är barnporr. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Vippen

melalala:

Porrskadad sklle han kanske kunna vara????
Innan mig var han medlem i en mängd olika porrsidor/sexchatt osv och han kollar alltid på porr när han runkar...

Där har vi det.
Definitivt porrberoende.

Symptom:

Tittar dagligen/ofta.
Trött, orkar inte ha sex osv.
Erektionsproblem. (pga för mycket runkande & upphetsning och vana av att tända till på just porren).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pizdakurac:

Jaså står åldern i pannan på dem eller? De lär ju vara 18, för 17 är barnporr.

nej men jag råkade se på hans dator en films som hette "seventeen girl get fucked" eller ngt sånt...
annars kollar han på "teens" sexchatten var mest med tjejer so var runt 16 år också...

NananaBATMAN:

Prata med honom då, fråga om det är någonting psykiskt eller så och stötta honom. Om han inte vill säga eller säger att det inte är något så får du la säga vad du tycker, att du inte klarar av att vara i den situationen ni hamnat i.Väljer han porren får la du välja en annan person - EFTER ni gjort slut alltså.

har pratat med han, han säger han är nöjd med vårat sexliv...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

melalala:

nej nej nej.. de ända han gör är att sitta vid sin jävla dator och spela eller kolla film... runkar så fort jag går ut från lägenheten känns de som... eller så gör han de i duc

tkr nt d1 r så sexigt om ngn bah: LIGGA?!? ist får å mjuka upp mej lixx. ÄVen om man nt vill med 1 gång kan man ju smörjas upp vafan :SSSSSS


   
SvaraCitera

melalala:

har pratat med han, han säger han är nöjd med vårat sexliv..

Se till att han är medveten om att DU inte är nöjd. Man är ju faktiskt TVÅ personer i ett förhållande, right?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

tkr nt d1 r så sexigt om ngn bah: LIGGA?!? ist får å mjuka upp mej lixx. ÄVen om man nt vill med 1 gång kan man ju smörjas upp vafan :SSSSSS

men de e inte så att jag fråga så heller... jag föröker få han kåt, har sexiga kläder osv... han brukar 50% av gångerna då få stånd... men han vill ändå inte, antingen för att han e upptagen med att spela eller så är han för "trött" efter jobbet... vilket jag nästan är säker på bara är undanflykter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NananaBATMAN:

Se till att han är medveten om att DU inte är nöjd. Man är ju faktiskt TVÅ personer i ett förhållande, right?

ja det vet han!! "jag är nöjd det är du som inte är nöjd" så brukar han säga...
skiter totalt i vad jag vill osv pga att han inte "kan" göra de jag vill för "den går ner då" typ ha sex hårt, eller slicka mig (han har alltid haft problem med alla tjejer att slicka" analsex, slicka/kyssa över min kropp osv" kyssa kan han väl ifall jag påpekar de 10000 ggr kanske dock...
Det är iaf vad han säger...


   
SvaraCitera