Aviseringar
Rensa alla

min kk går runt och säger till folk


island
Ämnesstartare

hej jag är 15 år gammal och har en kk som är 18 år, vi har jätte bra sex men problemet är att han går runt och säger till alla hans vänner och även hans och mina gemensamma vänner att jag är hans kk, även fast vi har lovat varandra att de stannar mellan oss två. Och när jag väl ställer han mot väggen och frågar varför? Så stor förnekar han de och säger att folk har sett oss på fester osv.. jag tycker detta är lite små störande. för jag som tjej som ni kanske vet har ganska lätt att få en ¨stämpel¨som hora/slampa. I veckan hade de gått så långt att han hade gått fram till min klasskamrat (som jag inte snackar med så ofta) och sagt de. Jag stötte på min kks i lördags på en fest och han ville prata med mig eftersom jag inte hade hälsat på honom och bad på sina knän om förlåt att han hade varit ¨fittig¨mot mig så frågade jag återigen varför han går runt å säger de till folk och självklart förnekar han de igen. men han nämnde något att han var så glad att jag är hans kk eftersom jag var så sjukt snygg och att fula han kan ens få en sådan här fin tjej att ens kolla på honom. men de roliga är att han är mycket medveten om att han har utseendet med sig.  Hur ska jag göra att han ska förstå att de inte är okej? eller överreagerar jag bara ? och varför går han runt och säger de till folk? 


   
Citera

han försöker skryta om det då han tycker det är coolt.


   
SvaraCitera

island: Hur ska jag göra att han ska förstå att de inte är okej?

sluta ha sex med honom tills det bättrar sig?


   
SvaraCitera

typiskt tonårskillproblem.

eller faktum är att du inte hade kunna lita på att en vuxen man var tyst om det. det är en slags statusgrej för sådana män. 


   
SvaraCitera

skit i alla.


   
SvaraCitera
island
Ämnesstartare

island:
hej jag är 15 år tjej och har en kk som är 18 år, vi har jätte bra sex men problemet är att han går runt och säger till alla hans vänner och även hans och mina gemensamma vänner att jag är hans kk, även fast vi har lovat varandra att de stannar mellan oss två. Och när jag väl ställer han mot väggen och frågar varför? Så stor förnekar han de och säger att folk har sett oss på fester osv.. jag tycker detta är lite små störande. för jag som tjej som ni kanske vet har ganska lätt att få en ¨stämpel¨som hora/slampa. I veckan hade de gått så långt att han hade gått fram till min klasskamrat (som jag inte snackar med så ofta) och sagt de. Jag stötte på min kks i lördags på en fest och han ville prata med mig eftersom jag inte hade hälsat på honom och bad på sina knän om förlåt att han hade varit ¨fittig¨mot mig så frågade jag återigen varför han går runt å säger de till folk och självklart förnekar han de igen. men han nämnde något att han var så glad att jag är hans kk eftersom jag var så sjukt snygg och att fula han kan ens få en sådan här fin tjej att ens kolla på honom. men de roliga är att han är mycket medveten om att han har utseendet med sig.  Hur ska jag göra att han ska förstå att de inte är okej? eller överreagerar jag bara ? och varför går han runt och säger de till folk? 


   
SvaraCitera
mynona

Han är omogen och vill skryta om det, det är allt. Han var ett dåligt val som kk. Man måste etablera respekt först. Hur som helst är det där inget man bör acceptera och det bör du göra klart för honom på skarpen. Han bör få klart för sig att skryter han om det har han snart inget kvar att skryta om och mer är det inte med den saken. Var lite pedagogisk när du säger det. Vad gäller ryktet, så bör du låtsas som ingenting, men säger någon något så agera absolut inte som om du skäms utan behandla ämnet som en småsak så det på inget sätt får en chans att blåsas upp. 


   
SvaraCitera