Aviseringar
Rensa alla

min kompis


Ämnesstartare

Asså ja har en kompis som mår skitdåligt, han är hatat av hela staden å han är har blivit mobbad väldigt myk. Å hela han kommer att kolapsa snart!!! Han själv kan inte de nåt posetivt i sig själv någon annan måste se de åt han. Han vill ha en tjej å ja ska tydligen hjälpa han. Och han skär sig oxå hans psyke håller på att kolapsa. Så vad kan jag göra för att hjälpa han?! några tips tack!!


   
Citera

Gör du något måste du även räkna med risken att han känner sig pressad vilket med stor risk kan förvärra det hela. Men försök att prata med honom.


   
SvaraCitera

"min kompis" [bigcheers][zzz][ops]


   
SvaraCitera

Sök hjälp.

Tala med honom och be honom söka hjälp. Ni kan göra det tillsammans om han är för svag själv. Hjälp kan ni få av vuxna, BUP, ungdomsmottagningen, lärare, kuratorer, psykologer osv. Vill han prata med någon som har absolut tystnadsplikt kan han vända sig till en präst.


   
SvaraCitera

emmelina100:

Så vad kan jag göra för att hjälpa han?! några tips tack!!

Låna ut din kropp! [wink]


   
SvaraCitera

S3ON:

Låna ut din kropp! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoufe:

Tala med honom och be honom söka hjälp. Ni kan göra det tillsammans om han är för svag själv. Hjälp kan ni få av vuxna, BUP, ungdomsmottagningen, lärare, kuratorer, psykologer osv. Vill han prata med någon som har absolut tystnadsplikt kan han vända sig till en präst.

han går redan på bup men de hjälper inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Gör du något måste du även räkna med risken att han känner sig pressad vilket med stor risk kan förvärra det hela. Men försök att prata med honom.

Ja försöker prata med han hela tiden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Låna ut din kropp!

Njaaa tror inte de för ja har redan en kille


   
SvaraCitera

emmelina100:

han är hatat av hela staden

Varför?
Hur kommer det sig att han är deprimerad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Varför?
Hur kommer det sig att han är deprimerad?

Han har många ryketn men nästan alla är osanna men folk tror på dom iaf vilket är idiotiskt. Han är som en helt vanlig kille i vanliga fall, jätte schsyt å så. Ja fattar inte själv vrf alla är emot han! Dom fattarinte att han mår så sjukt dåligt av de


   
SvaraCitera

emmelina100:

Han har många ryketn men nästan alla är osanna men folk tror på dom iaf vilket är idiotiskt. Han är som en helt vanlig kille i vanliga fall, jätte schsyt å så. Ja fattar inte själv vrf alla är emot han! Dom fattarinte att han mår så sjukt dåligt av de

Men något måste ju ha gått snett om alla i en hel stad går runt och ogillar honom. Låter väldigt konstigt.
Men ja, det du kan göra som vän är att finnas där för honom och säga emot om någon snackar skit om honom.


   
SvaraCitera

emmelina100:

myk


   
SvaraCitera

emmelina100:

posetivt


   
SvaraCitera

emmelina100:

hatat


   
SvaraCitera