Aviseringar
Rensa alla

Min kompis är bisexuell!


Ämnesstartare

BLODÅDRA:

Varför skulle hon bli ännu värre? Om ni är bästa kompisar så borde du kunna säga det rakt ut, på ett hyfsat bra sätt. Hon kan ju faktiskt bara vara vänskaplig, men att du reagerar mer på hennes beröring än andra kompisar som du har, eftersom du vet om att hon är bi. Om du värderar eran vänskap, säg det.

Ja, men jag vet bara att hon blir värre. Hon kommer antingen tro att jag skojar eftersom jag har låtit henne hålla på, eller så blir hon sur och blir värre för att jävlas..


   
SvaraCitera

Rosaelifant:

Ja, men jag vet bara att hon blir värre. Hon kommer antingen tro att jag skojar eftersom jag har låtit henne hålla på, eller så blir hon sur och blir värre för att jävlas.

Om du förklarar att du blir illa till mods och att du inte kan vara avslappnad med henne så borde hon inte bli värre. Om så är fallet, dumpa henne.


   
SvaraCitera

Lloyd Blankfein:

Nä, du tryckte på att TS skulle vara homofob för att hon tyckte det var äckligt och samtidigt sa att hon var straight.

Nej, sluta lägga ord i min mun.

Lloyd Blankfein:

Jag är varken homofob eller bög, men tycker ändå att det vore ÄCKLIGT om min bästa killkompis skulle ta mig mellan benen.

Jo, du är homofob.


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Jo, du är homofob.

Det är trakasseri i form av att det hade känts äckligt för honom, det är mest att säga att det är äckligt som är homofobiskt.

Jag är inte så noga på det då jag kan fatta i denna kontexten. Tror att en heterotjej kände sig illa till mods av att jag var kär i henne iaf, även om vi knappt pratades vid, än mindre kramades eller var nära. Hon bara undvek mig.


   
SvaraCitera

Jag tycker det är äckligt när min partner tar på mig ibland.


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

Jag tycker det är äckligt när min partner tar på mig ibland.

*Att det känns äckligt. [wink]


   
SvaraCitera

ceka92:

*Att det känns äckligt

Tycker att det är :-ssssssss


   
SvaraCitera

Känner gör jag inte


   
SvaraCitera

ceka92:

det är mest att säga att det är äckligt som är homofobiskt.

Är det inte det jag sagt?!


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Är det inte det jag sagt?!

Jo men många människor vet inte skillnaden på hur de uttrycker sig och definerar saker. Känner mig förstående idag och blir inte upprörd över sånt i allmänhet antar jag. För van. [wink]


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

Känner gör jag inte

Känns som ett dåligt förhållande om hon äcklar dig. Det ska inte vara så.


   
SvaraCitera

ceka92:

Känns som ett dåligt förhållande om hon äcklar dig. Det ska inte vara så

Beröring kan vara äcklig ibland. Särskilt pillig.


   
SvaraCitera

Trool0ol0ol0ol0ol0l.

Om du inte trivs i hennes närvaro så antingen pratar du ut med henne eller så låter du henne vara.


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Nej, sluta lägga ord i min mun.

Om du slutar kalla folk du inte känner för homofob så har vi en deal. Och om TS ens är homofob, vad har det ens med saken att göra? Var hon orolig för att bli kallad homofob?

Förresten, är "äckla" ett dåligt ord om man inte vill bli kallad för heterofob? Min bästa kompis av motsatt kön tog mig mellan benen, och det äcklade mig. HJÄLP! Jag är nog heterofob.

Ensamvargen:

Jo, du är homofob.

Jo, ditt pride-manipulerade kvasiintellekt hävdar det märker jag.


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Jo, du är homofob.

En är inte homofob för att en tycker det är äckligt att bli taffsad på :S


   
SvaraCitera