Aviseringar
Rensa alla

min kompis farsa..


Ämnesstartare

jag vet inte riktigt hur jag ska börja..
men det är så att jag hatar en farsa till en riktigt när vän till mig.
den här kompisen som jag har, hade för flera månader sen en flickvän som han tog med hem till mig.
och när min vän skulle gå så stannade tjejen kvar av någon anledning.
det var alltså så att han drog utan att säga något och ja fattade ingenting.
och sedan ringde han till mig och var förbannad men vägrade berätta varför.
efter några dagar så började hon stöta på mig..
och när jag sedan fått tag på min vän och snackat med han så sa ja åt tjejen att lämna mig ifred.
och inte mer med det...

men nu när jag skulle hem till min vän idag efter att bestämt möte, flera månader efter så öppnade hans farsa dörren...
han sa att jag skulle låta hans son vara och förbjöd mig att vara med honom. han kallade mig idiot,sa att jag var dum i huvudet och sa att jag tar hans sons flickvänner..och hotade med polis anmälan..
jag som vart så paff vart sur och frågade varför i helvetet han säger så. och hälsade detsamma när han sa idiot..förklarade att han inte kunde bestämma över mig för det har han inte rätt att göra.

men jag vet vad det är för en snubbe..
han har nämligen kört bil på fyllan och spottat en av min polare i ansiktet när min vän varit full för att han trott att det varit min polares fel...

jag har dessutom märkt att han varit lite sur och så mot mig på senaste tiden..
typ vägrat säga hej och så..
och min vän har under en lång tid ljugit för sina föräldrar när han hängt med mig har jag hört..

och nu när ja snacka med min vän på msn om det så sa han att han inte visste om något av detta..
men jag sa åt honom att snacka med sin farsa om det men han sa att det inte gick, för att han inte lyssnar..
sen så föreslog min vän att ja skulle polisanmäla hans pappa.. för att han hatar honom...

jag vet inte vad jag ska göra..jag orkar inte med hans idiotiska farsa...men jag vill inte göra han något illa..
är man tvungen att säga upp vänskapen med en av sina bästa vänner?
någon annan som varit med om liknande?


   
Citera
Hando

Jobbig farsa


   
SvaraCitera

MÄH VA FAN ELLERRRRRRRRRRRRRR


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hando:

Jobbig farsa

aa du skulle bara veta [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nita farsan? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Nita farsan?

slå någon är aldrig en lösning..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilleman29:

slå någon är aldrig en lösning..

Säg aldrig aldrig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

orka människor[shake]


   
SvaraCitera

lilleman29:

han sa att jag skulle låta hans son vara och förbjöd mig att vara med honom. han kallade mig idiot,sa att jag var dum i huvudet och sa att jag tar hans sons flickvänner..och hotade med polis anmälan..

Blir nog finkan för dig (jag e jurist).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gothhunter2000:

Blir nog finkan för dig (jag e jurist)

och va menar du med det [tired]?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oj vad lågt UM har sjunkit...förut fick man bra svar här men nu är det ju helt värdelöst..


   
SvaraCitera

lilleman29:

och va menar du med det [tired]?

Att ja har koll på läget! Du stal ju hans flickvän, det är stöld och det blire finkan för.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gothhunter2000:

tt ja har koll på läget! Du stal ju hans flickvän, det är stöld och det blire finkan för.

stöld för att hon stöter på mig?


   
SvaraCitera

lilleman29:

stöld för att hon stöter på mig?

Hon stanna kvar hemma hos dig trots att pojkvännen stack därifrån. Vad fan trodde du hon ville? Spela tv-spel? Din story är full av hål!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gothhunter2000:

Hon stanna kvar hemma hos dig trots att pojkvännen stack därifrån. Vad fan trodde du hon ville? Spela tv-spel? Din story är full av hål!

ja märkte inte att han drog..han sa inget..
det var liksom en annan där också..
trodde att han drog på toa sen så ringde han..
då vart ja helt förskräkt..


   
SvaraCitera