Aviseringar
Rensa alla

Min kompis


Ämnesstartare

Min kompis är 14 år. Han o jag brukar hänga väldigt ofta. Vi ar kännt varan hela livet och berättar allt för varan. Här om dagen va vi i simhallen och då märkte jag att han har en väldigt stor kuk. När vi va klara i simhallen så frågade jag hur stor hans kuk är vid stånd. Han svarade 22,3. Jag trode inte på han men han visade med måttband o allt. Han är 14 år o har en så stor kuk. Är de normalt?  Känner mig avundsjuk på detta också. 

M


   
Citera
Ämnesetiketter

Det är större än de flesta, vilket har sina för- och nackdelar. Det viktigaste är att man mår bra i den kropp man har fått!


   
SvaraCitera

Det är inte normalt då medel ligger på 14.88 cm i sverige. Men är inget fel med det! alla är olika, du behöver inte vara avundsjuk, storleken spelar ändå ingen roll för de flesta. 


   
SvaraCitera

shatter:
Det är inte normalt då medel ligger på 14.88 cm i sverige. Men är inget fel med det! alla är olika, du behöver inte vara avundsjuk, storleken spelar ändå ingen roll för de flesta. 

Vadå inte normalt. Onormalt att alla har olila storlek?


   
SvaraCitera

Kände förresten en som hade ca 13 cm slak när han var 13. 


   
SvaraCitera

Manwhore:

Vadå inte normalt. Onormalt att alla har olila storlek?

onormalt att ha 22.3 cm om man ser till medel. Fast gillar inte ordet onormalt för det får det att låta som att ngt är fel, vilket det inte är. Utan använde det mest för att direkt svara på din fråga. 


   
SvaraCitera