Aviseringar
Rensa alla

Min kompis iggar mig, vad ska jag göra?


Ämnesstartare

Min kompis iggar mig varje dag, vad ska jag göra? Hon skriver inte tillbaka när man frågar: vill du gå ut? Vi var ute igår och hade skit kult men idag det känns som att hon iggar mig. Hon svarar inte mina snaps, meddelanden och sånt, vad ska jag göra?:(


   
Citera

 vad hände med dissa? är det olika saker?


   
SvaraCitera

fråga henne om ni träffas men skriv inte mer till henne 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:
 vad hände med dissa? är det olika saker?

haha jag tror de. de är väl när någon säger: du är ful och den andra säger: jag fick de från dig typ hahahah Mycket glad. Det är väl att dissa. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:
fråga henne om ni träffas men skriv inte mer till henne 

Jag skrev: vill du gå ut. hon har inte svarat på 10 minuter nu på snapchat och sms.. :/


   
SvaraCitera

sarab00:

haha jag tror de. de är väl när någon säger: du är ful och den andra säger: jag fick de från dig typ hahahah Mycket glad. Det är väl att dissa. 

på min tid betydde alla ovannämnda saker att dissa. att inte svara på någons sms, ignorera och trycka ner någon betydde allihop att disrespecta

sarab00:

Jag skrev: vill du gå ut. hon har inte svarat på 10 minuter nu på snapchat och sms.. :/

tio minuter är ju inte särskilt mycket...


   
SvaraCitera

tog mig nån min innan jag fatta vad igga var :p


   
SvaraCitera

sarab00:

Jag skrev: vill du gå ut. hon har inte svarat på 10 minuter nu på snapchat och sms.. :/

hahahahaha, skojar du nu? 10minuter xD


   
SvaraCitera

korsitaket:
tog mig nån min innan jag fatta vad igga var :p

humbug jag googlade


   
SvaraCitera

sarab00: skit kult

Skulle också iggat dig.


   
SvaraCitera

hon "iggar" inte dig för att hon inte svarar på tio minuter, chilla lite 🙂


   
SvaraCitera

Vafan betyder igga? Dissa vet jag men igga haha vad har du fått det ifrån? Är det något nytt uppfunnet slagord som ungdomar använder sig av?


   
SvaraCitera

sarab00:

Jag skrev: vill du gå ut. hon har inte svarat på 10 minuter nu på snapchat och sms.. :/

Hon kanske inte såg ditt meddelande men 10min?!? chilla lite hon kommer svara dig om hon svarar efteråt så är det ju lugnt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blaserad:

Skulle också iggat dig.

ok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

Hon kanske inte såg ditt meddelande men 10min?!? chilla lite hon kommer svara dig om hon svarar efteråt så är det ju lugnt!

FruLiten:
hon "iggar" inte dig för att hon inte svarar på tio minuter, chilla lite 🙂

kuddenärmjuk:

hahahahaha, skojar du nu? 10minuter xD

det har gått 6 timmar nu.. 


   
SvaraCitera