Aviseringar
Rensa alla

Min kompis iggar mig, vad ska jag göra?


Ämnesstartare

trevlig-snubbe:
Vafan betyder igga? Dissa vet jag men igga haha vad har du fått det ifrån? Är det något nytt uppfunnet slagord som ungdomar använder sig av?

*ignorera. 


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe:
Vafan betyder igga? Dissa vet jag men igga haha vad har du fått det ifrån? Är det något nytt uppfunnet slagord som ungdomar använder sig av?

ignorera snabbt slang? Används flitligt ner i landet 


   
SvaraCitera

sarab00:

det har gått 6 timmar nu.. 

Ring henne då? Hon kanske har annat för sig och inte kan svara i för sig.


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

trevlig-snubbe:
Vafan betyder igga? Dissa vet jag men igga haha vad har du fått det ifrån? Är det något nytt uppfunnet slagord som ungdomar använder sig av?

Igga (slangord) = ignorera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

Ring henne då? Hon kanske har annat för sig och inte kan svara i för sig.

Hennes mobil är sönder, hon har en iPad och dator och så är hon inne i massa sociala nätverk. Hon svarar inte på någon av dom :/ 


   
SvaraCitera

ceka92:

humbug jag googlade

haha x)


   
SvaraCitera

sarab00:

det har gått 6 timmar nu.. 

ow ja då iggar hon dig (vad nu igga är) dissa henne då om hon inte verkar bry sig, hon kanske inte har pengar på mobilen eller tror något konstigt och brutit kontakten av någon anledning.

Tråkigt att hon inte svarar dig dock :/


   
SvaraCitera

sarab00:

*ignorera. 

aah tack 🙂


   
SvaraCitera

Reeeetooo:

ignorera snabbt slang? Används flitligt ner i landet 

aha i see said the blind man 😉 ääh ett litet skämt men jag förstår! konstig slang dock men, men.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

ow ja då iggar hon dig (vad nu igga är) dissa henne då om hon inte verkar bry sig, hon kanske inte har pengar på mobilen eller tror något konstigt och brutit kontakten av någon anledning.

Tråkigt att hon inte svarar dig dock :/

hennes mobil är sönder :/


   
SvaraCitera

sarab00:

hennes mobil är sönder :/

aah juste läste det dock efteråt, läste också att hon är aktiv på flera sociala sidor och inte svarar dig. Hon kanske har fått för sig att du blivit kär i henne (nu hårddrar jag det kanske) men att det kanske är därför än att du tycker hon är en schysst kompis. Det är ju alltid väldigt trist att förlora en vän! 🙁


   
SvaraCitera

lol iggar 


   
SvaraCitera

förlåt, det lät bara så roligt 


   
SvaraCitera

vänd andra kinden till 


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

haha, ååh, känner mig så gammal som lär mig nya ord av KiDzEn!


   
SvaraCitera