Aviseringar
Rensa alla

Min kompis vill våldta mig


Ämnesstartare

Hej jag är en tjej på 14 år som börjar bli rädd för min vän. Han är 12 år och är på jätte många tjejer, han har frågat chans på mig 5 gånger men jag vill inte ..

Nu har han börjat med att skada mig slåss,sparkas och han döds hotar mig "hoppa framför tåget"

Och jag ful oh hej O hå.

Men det bryr jag mig inte ett skvack om! Men nu hotar han med att våldta mig och göra mig gravid. På bussen brukar han tafsa på mig ... Men nu ör jag svin rädd! Jg vill inte ha sex med honom. Han är för ung även jag 

Han har någon slags sjukdom typ cp,adhd. 


   
Citera

Polisänmäl människan.


   
SvaraCitera

Anmäl till polisen! Om du tycker att det är jobbigt att göra själv kan du få stöd och hjälp av exempelvis en kurator på ungdomsmottagningen eller någon annan vuxen. Det han gör är INTE okej.

Du kan läsa mer om polisanmälan på Umo.se.


   
SvaraCitera

Ge honom en rejäl lavett och säg åt att börja bete sig som folk


   
SvaraCitera

Julklappen:
Hej jag är en tjej på 14 år som börjar bli rädd för min vän. Han är 12 år och är på jätte många tjejer, han har frågat chans på mig 5 gånger men jag vill inte ..

Nu har han börjat med att skada mig slåss,sparkas och han döds hotar mig "hoppa framför tåget"

Och jag ful oh hej O hå.

Men det bryr jag mig inte ett skvack om! Men nu hotar han med att våldta mig och göra mig gravid. På bussen brukar han tafsa på mig ... Men nu ör jag svin rädd! Jg vill inte ha sex med honom. Han är för ung även jag 

Han har någon slags sjukdom typ cp,adhd. 

Berätta för dina föräldrar!!


   
SvaraCitera

Det är ju i dessa tidiga fall man kan lösa det på rätt sett så att inte människan blir värsta sortens avskum senare i livet.. Men alltså, vissa poliser är sviniga, andra är bra.. Det är svårt att veta i vilket sällskap denna unge man/hans föräldrar hamnar med tanke på att han inte är straffmyndig.. 

Jag vet inte vad som är bäst.. 


   
SvaraCitera

Prata med dina föräldrar! Polisanmäl det också, det han gör är inte ok.


   
SvaraCitera

Att polisanmäla en 12åring är helt meningslöst, prata med hans föräldrar istället, de blir säkert glada på honom av att höra det


   
SvaraCitera

Chuz Martinez:
Att polisanmäla en 12åring är helt meningslöst, prata med hans föräldrar istället, de blir säkert glada på honom av att höra det

Meningslöst? Varför tror du det?


   
SvaraCitera

Vilken jävla psykounge


   
SvaraCitera

Vilken rebelMycket glad


   
SvaraCitera
SOMBI

Julklappen: skvack

<3

men anmäl honom, säg till dina föräldrar så kan de fixa biffen


   
SvaraCitera

Shuzz: Meningslöst? Varför tror du det?

Jag kan inte föreställa mig att han får något straff att tala om


   
SvaraCitera

Chuz Martinez:

Jag kan inte föreställa mig att han får något straff att tala om

Njeä, men det kan få honom att tänka om lite.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chuz Martinez:
Att polisanmäla en 12åring är helt meningslöst, prata med hans föräldrar istället, de blir säkert glada på honom av att höra det

Dom säger bara att jag ska låta honom vara! Dom skiter fullständigt i om sin 12 åriga son röker,hotar folk med sex


   
SvaraCitera