Aviseringar
Rensa alla

Min kompis vill våldta mig


Ämnesstartare

Har sagt till pappa och han gjorde åtminstone något. 

Vi har fixat nytt nr,blockat han på fb och Skype, han får inte kontakta! 

Det känns också mycket skönt att flytta här i från till en plats som han inte vet om.


   
SvaraCitera

Chuz Martinez:
Att polisanmäla en 12åring är helt meningslöst, prata med hans föräldrar istället, de blir säkert glada på honom av att höra det

soc lär blandas in åtminstone, och det känns ju spontant som det kan behövas...

Julklappen:
Har sagt till pappa och han gjorde åtminstone något. 

Vi har fixat nytt nr,blockat han på fb och Skype, han får inte kontakta! 

Det känns också mycket skönt att flytta här i från till en plats som han inte vet om.

låter bra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fast han är på min 9 åriga bror... Dom tvingar honom att röka.

Han har lurat på en annan nio åring att röka

Dom är jätte dumma mot honom. 

Jag passar honom varje dag. Han vågar inte ens gå ut. 

Jag blir så jävla arg, jag är rädd för att han hotar mig och han är våldsam (förstört min rygg för livet)  men att gå på min bror som dessutom är 9 är fan inte okej


   
SvaraCitera

har du ingen storebror eller äldre killkompis som kan läxa upp honom


   
SvaraCitera

Julklappen: Jag blir så jävla arg, jag är rädd för att han hotar mig och han är våldsam (förstört min rygg för livet)  men att gå på min bror som dessutom är 9 är fan inte okej

ALLTSÅ! Såna här människor MÅSTE få hjälp redan i ung ålder, de ska inte komma undan med att vara vidriga och andra håller käften om det. Och med det menar jag att du och din farsa MÅSTE kontakta socialtjänsten och berätta att han hotat dig på alla sätt och nu ger sig på din bror, och att hans föräldrar skiter fullständigt i honom. Man måste visa att det INTE är okej så som han håller på.


   
SvaraCitera

Berätta för dina föräldrar, lärare i skolan och polisanmäl honom!

 


   
SvaraCitera