Aviseringar
Rensa alla

min kristna granne


Ämnesstartare

skällde ut mig o kallade mig för snorunge för att ja rökte lite utanför deras gård

hade lust att skrika fack jesuuuus o springa därifrån men log bara o bad om ursäkt [blush][blush]


   
Citera
Ämnesstartare

att de e kristna e mkt relevant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men guuuuuuuuuuuuuuuu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

i loooooveee you jesuus chriiiiist

jesus chriiist i looooveee yoooou yes i doooo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hör av dej om du vill ba bagup.


   
SvaraCitera
Lounge

anton96xo:

hade lust att skrika fack jesuuuus o springa därifrån men log bara o bad om ursäkt [blush]

[love][love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har en tysk präst till granne... han har sett mig röka ett antal gånger men verkar inte ha skvallrat för mina föräldrar. men han kollar på mig med dendär dagens-svåra-ungdomar-blicken, och då känner jag mig patetisk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om jag kommer till veckan så tycker jag vi kan måla massor av pentagram utanför din port. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

magsjuka:

och då känner jag mig patetisk.

Rökare är hyfsat patetiska.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tydligen tecken på breiviksympatier, enda möjligt svaret är jihad, din tro är hotad ju [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

hör av dej om du vill ba bagup.

thx solsyster

dazed:

tydligen tecken på breiviksympatier, enda möjligt svaret är jihad, din tro är hotad ju

hahahah[blush] råkade smälla lite raketer utanför hans hus, men d va så mörkt så ja märkte ej att han bodde där men han var inte så glad iaf!

den jäveln[blush][blush]


   
SvaraCitera

men GU
om du va utanför deras gård
varför sa du förlåt
halo??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anton96xo:

hahahah[blush] råkade smälla lite raketer utanför hans hus, men d va så mörkt så ja märkte ej att han bodde där men han var inte så glad iaf!

Fan vad rätt. Hade lätt varit med och hjälpt till med att ägga hans hus om jag bott närmare men nu får jag stödja i tankarna i stället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JOZFiN:

halo?

lukten stöööörde hnm!! lr mitt utseende kanshe [sad]

dazed:

. Hade lätt varit med och hjälpt till med att ägga hans hus om jag bott närmare men nu får jag stödja i tankarna i stället.

[bigsmile]


   
SvaraCitera

anton96xo:

lukten stöööörde hnm!! lr mitt utseende kanshe [sad]

guu han förshääna en smäll på shäften


   
SvaraCitera