Aviseringar
Rensa alla

Min kuk är 22 cm


Ämnesstartare

Hejsan jag undra en sak är det normalt att ha 22 cm och har precis fylt 14? vågar ni tjejer ligga med en som har 22 cm?
Jag känner mig onormall[sad]


   
Citera

Denna vill

KSENIA:

B


   
SvaraCitera

Fennix:

Hejsan jag undra en sak är det normalt att ha 22 cm och har precis fylt 14?

Det är helt normalt även om det inte är så vanligt, ca 10% av alla killar har 20cm eller mer.


   
SvaraCitera
KSENIA

YIIIIHHOOOOOO[wink][wink][wink][wink]


   
SvaraCitera

är det mycket lr va?[sad]


   
SvaraCitera

i call troll!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Frippe96:

Det är helt normalt även om det inte är så vanligt, ca 10% av alla killar har 20cm eller mer.

"Normalt" vet jag inte. Skulle väl säga att det är ytterst ovanligt, särskilt för din ålder [crazy] Åtminstone om du har svenskt ursprung.

14-15 cm är den genomsnittliga manliga penisen i Sverige. Du är 14 år och den är redan 22 cm. För- eller nackdelar kan man ju diskutera, men du är definitivt inte ensam i världen [smile] Det tvivlar jag starkt på.


   
SvaraCitera

Är det inte obekvämt om du får stånd typ i skolan? xD


   
SvaraCitera

ditt största problem är nog att du är 14. ingen tjej vill ligga med någon som är 14


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

ditt största problem är nog att du är 14. ingen tjej vill ligga med någon som är 14

[bigsmile]

för att vara on topic om han nu är på riktigt

Fennix:

tjejer ligga med en som har 22 cm?

om det kommer till den punkten att hon märker att du har 22 cm om du inte nämner det i förväg så kommer väldigt få backa ur tror jag


   
SvaraCitera

din snopp avviker med typ 7 cm från genomsnittet. Var glad för att det är +7 cm istället för -7cm. Jag ligger hellre med någon som har 22 cm snopp än nån som har 8. Är av honkön.


   
SvaraCitera
Gilda

Sluta mät från röven, det räknas inte! [cool]


   
SvaraCitera

[surprised]


   
SvaraCitera

Frippe96:

ca 10% av alla killar har 20cm eller mer.

nej.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

nej.

Kolla statistik och får du se att jag har någorlunda rätt. 20cm är inte så ovanligt som du verkar tro.


   
SvaraCitera