Aviseringar
Rensa alla

min kuk är jätte liten !!!


Ämnesstartare

Narcissistic:

Är du snygg för övrigt?

har hittils ite fått klagemål iaf..och tjejerna värkar tycka de så ja jag tror det ;o


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anonymakillen:

har hittils ite fått klagemål iaf..och tjejerna värkar tycka de så ja jag tror det ;o

Men varför oroa sig då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anonymakillen:

har hittils ite fått klagemål iaf..och tjejerna värkar tycka de så ja jag tror det ;o

hahaha, ja, människor brukar ju gå fram o klaga på hur ful man är [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

martin312:

hahaha, ja, människor brukar ju gå fram o klaga på hur ful man är

Brukar dem? de visste ja inte... ja syftade på tjejer jag strulat med osv men aldrig gått hela vägen med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Narcissistic:

Men varför oroa sig då?

Jag oroar mig inte över utseendet och jag har inga som helst problem med att få tjejer, utan jag undrar om storleken spelar roll med tanke på att jag bara har 14cm... pinsamt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anonymakillen:

Brukar dem? de visste ja inte... ja syftade på tjejer jag strulat med osv men aldrig gått hela vägen med.

vf gick du inte hela vägen då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

martin312:

vf gick du inte hela vägen då?

du har nog inget i denna tråd att göra med tanke på att du inte förstår meningen med den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anonymakillen:

du har nog inget i denna tråd att göra med tanke på att du inte förstår meningen med den.

förmodligen [y]

menmen, 14 cm är normallängd. så, nöjd med mitt svar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, storleken har betydelse om man ska knulla, du behöver inte bekymra dig, dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anonymakillen:

Jag oroar mig inte över utseendet och jag har inga som helst problem med att få tjejer

Nej, men kan vi inte lyfta fram ett och annat i ljuset nu?

anonymakillen:

utan jag undrar om storleken spelar roll med tanke på att jag bara har 14cm... pinsamt

Ja enligt dagens ungdomar skulle det vara pinsamt. Även om männsikor här vill förneka det. Ingen vill stå för sina svagheter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

martin312:

förmodligen

menmen, 14 cm är normallängd. så, nöjd med mitt svar?

ja tack det räckte 🙂 men normallängd? dem flesta har ju längre än så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Ja, storleken har betydelse om man ska knulla, du behöver inte bekymra dig, dock.

men om den har betydelse borde ja inte va orolig? den kanske e lite längre också typ 14.5 men endå dem flesta har jue längre än så? eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En liten gör ju mindre ont om man ska ta den i rumpan så...kan ju finnas bra saker med det också!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anonymakillen:

ja tack det räckte 🙂 men normallängd? dem flesta har ju längre än så.

jo, men inom ramen lixom, tror att nån kille som snacka med min klass när jag gick i 9:an sa att normallängd låg mellan 13-17cm, finns ju folk med 8cm, då skulle du nog behöva vara lite mer orolig tror jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anonymakillen:

borde ja inte va orolig?

nej

anonymakillen:

den kanske e lite längre också typ 14.5 men endå dem flesta har jue längre än så? eller?

14 är väl ungefär genomsnittet, så dom flesta lär inte ha längre nej. Vad får du det ifrån? Internet? 😛


   
SvaraCitera