Aviseringar
Rensa alla

min lärare är en kopia av anna anka


Ämnesstartare

är verkligen läskigt hur lik min lärare är anna anka. speciellt i sättet att prata och bete sig men även rätt mycket utseendemässigt. verkligen superlik

känner ni ngn som är lik en kändis? [crazy]


   
Citera
Ämnesstartare

Jag känner bla. en megakändis, men det räknas väl inte. Han är ju sig själv liksom...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha, en tjej på min skola är också sjukt lik anna anka. Känner inte henne, så kan inte säga att hon är det till sättet, men till utseendet iallafall!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mary K:

haha, en tjej på min skola är också sjukt lik anna anka.

Samma här, bruden är en kopia utav anna anka, men hon beter sig dock inte på det sättet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad många polacker det finns i Sverige då.. [shake][shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

royalflush:

Samma här, bruden är en kopia utav anna anka, men hon beter sig dock inte på det sättet.

Bra ju!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mary K:

Bra ju!

Jävligt bra, tror faktiskt att hon gillar mig[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

royalflush:

Jävligt bra, tror faktiskt att hon gillar mig[blush]

Haha. Ännu bättre kanske!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

typ alla tjejer från östermalm ser ut som anna anka, och tror dessutom att dom är jättesnygga när de klär sig som en 50-åring.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Apropå Anna Anka så är hon mycket läskig. 38 år, you gotta be kiddin me? Hon ser ut att vara 15 år äldre, minst! Förmodligen pga. hennes "livsstil" (självmisshandel)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mary K:

Haha. Ännu bättre kanske!

yes[y][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

är verkligen läskigt hur lik min lärare är anna anka. speciellt i sättet att prata och bete sig

Förstår om du missar lektionerna [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

typ alla tjejer från östermalm ser ut som anna anka

nej [shake] här pratar vi lika ansiktsdrag, beteende, dialekt osv. anna anka pratar inte sthlmska och pratar man inte skånska kan man verkligen inte få ihop en anna anka-helhet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

nej [shake] här pratar vi lika ansiktsdrag, beteende, dialekt osv. anna anka pratar inte sthlmska och pratar man inte skånska kan man verkligen inte få ihop en anna anka-helhet

men menade att de ser ut som henne, inte är som henne i helhet[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

men menade att de ser ut som henne, inte är som henne i helhet

okej [sad]

Bl0cket:

Förstår om du missar lektionerna

hon är faktiskt en superbra lärare, min favorit [cool] vet att det kanske är svårt att förstå att man kan likna anna anka så mkt och samtidigt vara ödmjuk, kunnig osv. så jag ska inte ens försöka förklara [crazy]


   
SvaraCitera