Aviseringar
Rensa alla

Min lärare tittar på mig


Ämnesstartare

Jag är en tjej som går första året på gymnasiet. Jag har fått nya kompisar och även nya lärare. Självklart finns det en lärare som sticker ut från mängden. Otroligt snygg och charmig. Ung är han också, 27 år. De första tjejer i klassen tycker han är snygg och jag är inget undantag. Jag har haft svårt med ögonkontakt men hans ögon är så fina så jag kan inte hålla undan blicken. Flera gånger varje lektion tittar han även på mig och vi kan ha ögonkontakt ett bra tag. Jag tror inte han tittar så på de andra tjejerna utan att han faktiskt tycker att jag är speciell. Jag vet att man inte får inleda relationer med lärare men vad tycker ni att jag ska göra? 🙂 gå in för det eller bara låta det vara tills jag hittar en annan kille?


   
Citera

Hur gammal är du?


   
SvaraCitera
zIGGE

kalle anka:

går första året på gymnasiet.

MissingNo:

Hur gammal är du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är 16


   
SvaraCitera

Ah lol.

Så kan det gå.


   
SvaraCitera

Tycker inte du ska göra något alls.

Då du riskerar hans jobb.


   
SvaraCitera

Ögonkontakt betyder inte nödvändigtvis intresse [confused]. Tror du gör en höna av en fjäder [no-no].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet att hans jobb kan ryka och att även min utbildning ka gå åt skogen...

Jag vet att ögonkontakt inte behöver betyda något men det känns som att det faktiskt är något mer än bara det vanliga..


   
SvaraCitera

Tänk om han bara tycker du är rolig att titta på?[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja så kan de väl va. Men ärligt talat tror jag inte det kan vara så roligt att titta på mig xD


   
SvaraCitera

prata med honom


   
SvaraCitera

kalle anka:

gå in för det eller bara låta det vara tills jag hittar en annan kille?

kalle anka:

Jag vet att man inte får inleda relationer med lärare


   
SvaraCitera