Aviseringar
Rensa alla

Min långdistansförhållande har minnesförlust...


Ämnesstartare

Ja, lång historia kort - Vi träffades i vintras efter 7 månaders internet kontakt. han var min själsfrände. mitt allt. den jag kunde prata med allt om. den som fick mig att känna mig speciell, anledningen till varför jag lever, anledningen till vrf jag ler och skrattar och kliver upp på alla mornar. jag vet inte om han gjorde det med flit eller inte, men han tog överdos på sömn/depressions piller, åkte in på sjukhuset på andra sidan jordklotet och vaknade iförrgår med minnesförlust. han kommer inte ihåg att vi träffats. han kommer inte ihåg min röst. han kommer inte ihåg vad han gav mig på alla hjärtans dag. han kommer inte ihåg att vi pratat i telefon i över huvudtaget. (brukade prata i 6 timmar) han har minnes förlust sen november. enligt honom, är det november. och han kommer inte ihåg hur mkt piller han tog , och vrf. det som gör så jävla ont är att jag vet inte om han verkligen gjorde de med flit..för han lovade mig miljontals ggr att aldrig lämna mig :/ andra grejen är att nu måste jag vänta på honom i 6 månader tills vi blir som förut igen. han tkr det känns konstigt när jag säger att jag älskar honom 🙁 han ska få proffesionell hjälp och hjälp av mig, men han säger att han vet inte hur mkt han kan lita på mig (han litade på mig till 1000% innan) det gör så fruktansvärt ont inom mig. grät till jag inte kunde andas. ibland vet jag inte vart jag ska ta vägen med all min smärta..e helt jävla lost. vafan ska jag göra? jag kmr inte ge upp men fyfan va de här e så jävla jobbigt. vill bara försvinna ner under jorden.


   
Citera

han bara trollar.


   
SvaraCitera

han är störd simple as that


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

huh? -.-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han har minnesförlust de e fan normalt efter övderdos -.-


   
SvaraCitera
kachin

usch det låter inget vidare [sad] kram på dig [love]


   
SvaraCitera

En lång historia kort skulle vara "Träffade kille från nätet, vi blev kära men efter en överdos förlorade han minnet".


   
SvaraCitera

Supply and Demand:

En lång historia kort skulle vara "Träffade kille från nätet, vi blev kära men efter en överdos förlorade han minnet".

word


   
SvaraCitera

djinn:

han bara trollar.

Historiens värsta trollning. [bigsmile]
Kul när han om ett par månader bara:
-HAHA! Bara skoja! [crazy]


   
SvaraCitera
Tyrael

firebomb:

det som gör så jävla ont är att jag vet inte om han verkligen gjorde de med flit..för han lovade mig miljontals ggr att aldrig lämna mig

Det säger väl sig självt? Varför överanalysera och tänka det värsta - att han ljög?

[tired]


   
SvaraCitera

Supply and Demand:

Träffade kille från nätet, vi blev kära men efter en överdos förlorade han minnet".

Thank you!

Och slutligen, logik fail?
Aningen kmr känslorna tillbaka eller så gör de det inte, vänta och se


   
SvaraCitera

ååååh vilket underbart sätt att dumpa någon på[love][love][love] ska komma ihåg detta till nästa gång[love] så genialiskt[love] tror han sitter och gapskrattar för sig själv just nu[blush]


   
SvaraCitera

farbror gugge:

ååååh vilket underbart sätt att dumpa någon på[love][love][love] ska komma ihåg detta till nästa gång[love] så genialiskt[love] tror han sitter och gapskrattar för sig själv just nu[blush]

xD Gillar dig Gugge [love]


   
SvaraCitera

Asså har sett sånt här på film du måste typ ta honom till rätt platser så hans minne kommer tillbaka men sen kommer det visa sig att han tog minnesförlustpillrerna för han visste om hemligheter från FBI och dom tvingade honom och sen måste ni typ fly från FBI tillsamans osv! [shake]


   
SvaraCitera

Utgår från att det är sant och ger seriöst svar:

Om han är din själsfrände borde ni kunna bygga upp den kontakten igen. Förstår att det är jobbigt men du måste ha tillit till att allt kommer ordna sig! Du får ha tålamod med honom och få honom att lita på dig.


   
SvaraCitera