Aviseringar
Rensa alla

min laptop startar inte


Ämnesstartare

Jag laddade ner en film vilket jag gjort många gånger tidigare från tankafetast . Men idag streama det hela tiden så jag tänkte starta om datorn . Men det sattes aldrig på igen utan bara blev helt svart . Jag tänkte att den var överhettad så jag la den uppochner för att svalna lite (la den på sängen ) när jag försökte sätta på den några timmar senare funkade det inte . Inga lampor lös heller för den delen .
Inget IT snack tack med massa förkortningar som bara dator experter förstår . Vill gärna fixa den innan pappa märker för då blir han arg haha ..

NÅGON som kan hjälpa till ?

Jag har en toshiba dator btw . Använder ubuntu !


   
Citera

äsch, din pappa kan nog fixa den


   
SvaraCitera

Tickstart:

äsch, din pappa kan nog fixa den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha ja kanske ... men då blir det inte kul för mig . Har nämligen förstört ganska många teknikprylar här hemma .


   
SvaraCitera

Jag är inte jätteduktig på sånt här men problemet kan vara att du har kört Ubuntu. Linux kan göra så med datorer


   
SvaraCitera

Birger:

Jag är inte jätteduktig på sånt här men problemet kan vara att du har kört Ubuntu. Linux kan göra så med datorer

Ehm.... På vilket sätt då menar du? [tard]


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Ehm.... På vilket sätt då menar du? [tard]

[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ojsan . Jag har en thinkpad T400 . Men åh .. vad ska jag göra ?


   
SvaraCitera

ForeverAlone:

Jag har en toshiba dator

ForeverAlone:

Jag har en thinkpad T400

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja jag vet .


   
SvaraCitera
höna

&sa=X&ei=zs7sToWsNu364QTygJXhCA&ved=0CAwQ8wc&usg=AFQjCNFr04oVutZEf87a_68zSK67ElL1zg" alt="Image">


   
SvaraCitera

Det kan vara något allvarligt fel som du bör ta upp med dom som sålde dig laptopen.
... ELLER SÅ FUCKING SUGER DIN DATA BARA!!!
*kastar stol*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

simommrt1:

Det kan vara något allvarligt fel som du bör ta upp med dom som sålde dig laptopen.

Min pappa köpte den för flera år sedan . Kanske 7 ? Han gav den till mig och min syrra när ha fick en mac från jobbet .

Den sög inte när min pappa hade den . Men sedan kom den till min famn och går sönder . Fattar inte vad det är jag gör tar sönder allt :'(


   
SvaraCitera

ForeverAlone:

Min pappa köpte den för flera år sedan . Kanske 7 ? Han gav den till mig och min syrra när ha fick en mac från jobbet .

Den sög inte när min pappa hade den . Men sedan kom den till min famn och går sönder . Fattar inte vad det är jag gör tar sönder allt :'(

7 år?
Fuck sake och du tänkte inte på vad för typ det var?
Windows xp suger åsnekuk, FÖRUTOM TILL SOURCE SPEECH!!!!
Köp en ny data. Nuff' said.
Det är frustrerande när skit inte fungerar, men fuck it åt fucking helvete med jävla Microsoft!
Köp en bra data och njut av porren/filmen du ville ladda ned.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kör ubuntu , vem har sagt något om windows xp ? Ingen jävel använder väl xp nu haha .. Hade windows men det krachade datorn så pappa fixade den . Allt har ju funkat galant fattar inte varför det krachar nu ? Åh ... aja får väl lämna in den till pappa .


   
SvaraCitera