Aviseringar
Rensa alla

Min låtsas farsa tycker jag luktar lesbiskt...


Ämnesstartare

Hej, alltså jag är bi-sexuell. Och min låtsas farsa som morsan precis blivit tillsammans med tycker att jag är äcklig. Och köper nya kläder till mej, och han ber mej att inte så se j*vla lesbisk ut... När jag är ute i bonnagården så har jag ett par gammla jeans som är 70 nummer förstora, och träskor. Sen bare en vanlig t-shirt och en bandana. Han har sett mej i mina "vistas bland vanligt folk" kläder en gång, vilket är ungefär samma stil.
Han är imot Bi-sexuella och homosexuella personer.
Men dte jag absoulut stör mej mest på att han skryter om hans barn. De är typ 25-35 år gammla. Han skryter om att de minsann hade topp betyg, och de minsann är jurister eller advokater, och de minsann tjänar 50 lax i månaden. Och jag ska bli hovslagare. Amen det är ju ett jobb för män, och det är inget jobb.
Allt jag gör är skit! Han var jätte positiv till att jag skulle bli hovslagare, men nu har han ändrat åsikter totally.


   
Citera
Ämnesstartare

din låtsas farsa verkar inte ha alla hästar hemma?[confused]


   
SvaraCitera

ok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kul pc.... [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror han blir stolt om du gifter dig med en litauisk snickare [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Strunta i den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

kul pc....

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej kul att du säger, det han får välja mellan littau eller flickvän. HAHA! [badgrin]
Tur att idioten själv är littau! HAHAHAHA! xD


   
SvaraCitera

Låter som min styvmorsa, hon sitter jämt och säger att homosexuella och invandrare är äckliga, och att annorlunda ungar ska skickas till psykhemmet. 😉


   
SvaraCitera

Rövhalt:

När jag är ute i bonnagården

Rövhalt:

Sen bare

troll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

Rövhalt: När jag är ute i bonnagården

Penstrokes:

Rövhalt: Sen bare

Penstrokes:

Rövhalt

Penstrokes:

troll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle det vara någon nyhet att intelligensen sänks i takt med att åldern blir högre eller jag fattar inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vilken idiot


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja menar det! Haha! 😀 Fast jag tror helt ärligt att det går över! 🙂 Det är så synd att det är han som blir av med sina kläder! HÖHÖ! [party]


   
SvaraCitera

Rövhalt:

och de minsann är jurister eller advokater, och de minsann tjänar 50 lax i månaden.

Men vadå vad jobbar han själv med då.


   
SvaraCitera