Aviseringar
Rensa alla

min lördakvälls vän


Ämnesstartare

en sånhär vän vill jaag haaa

vi kan tsm ligga o titta på tv i min säng med både chips o läsk. vi små pratar och bara trvis i varandras närvaro. vi tittar på film, kanske somnar en av oss. men det är lugnt.

båda somnar efter ett tag. på morgonen kanske du vaknar innan mig och väljer att dra. då tar du bara mina nycklar o låser ytterdörren o slänger sedan ner nycklarna i postinkastet.

vem e du?


   
Citera
Ämnesstartare

sån vän vill jag också ha. Nice vore det
Ngn som vill bli min sådana vän vänligen hör av er i pm


   
SvaraCitera

hej tar i 2:an [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du får komma ner till blekinge så kan vi titta på disneyfilm tillsammans [blush]

btw har jag inte laddat mobilen för jag vet inte var jag la den igår så om du skickat något sms är det därför jag inte svarat [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har inte fått ett enda pm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan bli din sådana vän retis om jag flyttar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är jag[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

kan bli din sådana vän retis om jag flyttar

fint :O

ska du flytta till sthlm?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Redbulls:

det är jag

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lilla Lady:

du får komma ner till blekinge så kan vi titta på disneyfilm tillsammans

d e min dröm! fast vet ej va dina föräldrar hade sagt om det klampa in en 190+ neger från sthlm in i ditt hem.

tror dom skulle tänka: "är det här stabilt verkligen [confused]" :p

Lilla Lady:

btw har jag inte laddat mobilen för jag vet inte var jag la den igår så om du skickat något sms är det därför jag inte svarat

okey, har inte sms:at kände mig jobbig här om dan typ. kan förklara sen 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej. Fast är hellre en sån där vän som man ser på någon läskig film så typ håller man hårt i varandras armar när det blir läskigt. Sen efter det så lägger man sig bredvid varandra och pratar halva natten om livet, känslor och den stora gåtan kärlek.

Fungerar det också?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

ska du flytta till sthlm?

nae, inte så länge jag har häst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

Sen efter det så lägger man sig bredvid varandra och pratar halva natten om livet, känslor och den stora gåtan kärlek.

jaaa du fick mig att tänka på mig o min kusin :(. när vi va på landstället tillsammans så brukade vi alltid gå o lägga oss tidigare. vi pratade kanske i 5-6 timmar varje natt. det va helt sjukt. om ALLT! bästa nätterna tror jag i mitt liv

men nu skrämmer hon mig mer med sin nya stil. o hon har blivit "hårdare". hon kommer kanske aldrig tillbaka till som hon va förut 🙁

Macktorsken:

hej tar i 2:an

det är ej en sådan tråd! :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar dissen [mad] never tslking to you again mister [mad]


   
SvaraCitera