Aviseringar
Rensa alla

Min mage, eh?


Ämnesstartare

Det är såhär att jag vaknade igår och mådde illa, tänkte att jag kanske var hungrig så jag tvingade i mig frukost. Då blev det värre. Gick till skolan, var bubblig i magen, hade yrsel och kunde inte koncentrera mig på något. Sen när klockan var 1500 så fick jag plötsligt ett enormt sug efter mat och har haft det sedan dess, spelar ingen roll hur mycket jag äter.
Kan jämföra min mage med en bakismage, ah och just det jag är uppsvälld och gasig också. Tror inte det har något med intolerans att göra, för sånt har jag hypokondrat om för något år sen så det har jag mer eller mindre uteslutit.
Vad är detta? Jag ska upp till doktorn sen, men jag vill veta vad det möjligtvis kan vara för något. Kan man ha magkatarr utan att ha ont i magen? Nä? :/ Haha. Hjälp.


   
Citera
Ämnesetiketter

hm låter lite svåranalyserat. hah magkatar är det nog inte iaf[smile]


   
SvaraCitera

foggysunday:

Vad är detta? Jag ska upp till doktorn sen, men jag vill veta vad det möjligtvis kan vara för något. Kan man ha magkatarr utan att ha ont i magen? Nä? :/ Haha. Hjälp.

Har du sovit konstigt?
ungefär sådär kan det bli för mig när jag jobbat natt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

sovit konstigt?

Just ja, det kanske var en viktig del [surprised] Men jag har sovit konstigt så länge jag kan komma på, så det känns ju också uteslutet... Eller?


   
SvaraCitera

gravid[crazy]


   
SvaraCitera

foggysunday:

Just ja, det kanske var en viktig del [surprised] Men jag har sovit konstigt så länge jag kan komma på, så det känns ju också uteslutet... Eller?

Ja om du alltid har sovit lika konstigt så borde det inte vara det. För mig blir det konstigt eftersom jag bara jobbar natt varannan helg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

gravid

[chocked]

Myksa:

Ja om du alltid har sovit lika konstigt så borde det inte vara det. För mig blir det konstigt eftersom jag bara jobbar natt varannan helg.

Hm. Hm.. Jag kom på att jag har sura uppstötningar också!


   
SvaraCitera
Hando

Jobbigt...gå till snälla doktorn!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hando:

gå till snälla doktorn

snälla doktorn sa magkatarr och att det säkerligen kommer bli värre för var gång [party]


   
SvaraCitera

[smile]

trådar.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

five squared:

Bifogade bilder

Jag vet, och jag kände mig säkert väldigt påhittig när jag skrev rubriken :*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

gravid


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shackleby:

gravid

Skulle iofs vara omöjligt, jag har en väninna som har voodoo-dockor. Kanske att hon vill jävlas med mig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

foggysunday:

Skulle iofs vara omöjligt, jag har en väninna som har voodoo-dockor. Kanske att hon vill jävlas med mig?

Ingenting är omöjligt, det trodde jag du lärde dig när George W Bush blev president.

Gravid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men jag menade möjligt, lovar. Och isåfall skulle det vara voodoo-dockornas eller Jesus pappas fel.
När Bush blev president så förstod jag inte så mycket, tuggade mest tuggummi.


   
SvaraCitera