Aviseringar
Rensa alla

Min mamma är så jävla elak, vill bara dö just nu


Ämnesstartare

Hej, idag tog mitt tålamod slut! ända sen jag var liten så har min mamma hållit på såhär och jag orkar inte mer nu, om jag inte hade haft mina djur så hade jag tagit livet av mig för länge sedan. Idag när jag skulle gå ner och äta så började mamma skrika på mig det första hon gjorde, hon var arg på min syster och jag sa bara att hon inte behövde vara arg på mig och då tog det hus i helvete, hon blev arg som fan och jag fattar inte varför hon alltid ska vara arg på mig för. Hon har alltid hållit på såhär hon brukar vara rolig på min bekostnad, säger allting jag säger och gör till hennes kompisar och säger att jag ser förjävlig ut bara för att jag klär mig i svarta/gråa kläder och bara för att jag är blek men jag blir aldrig brun än hur mycket jag solar. Orkar inte detta mer och min pappa bara kollar på och gör inget. Mina syskon har flyttat så nu måste jag laga min egen mat, städa och allt, jag är bara 14 år 14 år liksom. När jag var 11 så började jag att skära mig och mamma ser inte hur dåligt jag mår hon ser inte hur mycket hon skadar mig! vad ska jag göra? jag har bara lust att dö just nu men vill inte länmma det som betyder mest för mig, mina djur...


   
Citera
Ämnesetiketter

Det är självklart inye okej av din mamma att göta såhär. Jag hade nog försökt prata med syskonen om detta. Säg hur det är och fråga om dom kan säga till henne att sluta med det!

Hoppas det lösser sig! Glad


   
SvaraCitera

Du kan gå till ungdomsmottagningen till deras kurator om du känner att du hellre vill prata me nån du inte direkt känner 


   
SvaraCitera

Fittig mamma, spela in vad hon gör och gå till socialen.


   
SvaraCitera

Låt dig inte påverkas av en person som uppenbarligen inte vet hur man ska bete sig som mamma. Hon gör fel, inte du. Varför ska hon få påverka ditt liv?


   
SvaraCitera