Aviseringar
Rensa alla

Min mamma är väldigt jobbig [mad]


Ämnesstartare

sarkofag:

ultimatum, dårå.

Jag har försökt, jag har försökt [cry]

Får så dåligt samvete när hon börjar gråta dock, hon kan mina svaga punkter [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Får så dåligt samvete när hon börjar gråta dock, hon kan mina svaga punkter [mad]

men alltså. orka en sådan person. nä.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarkofag:

men alltså. orka en sådan person. nä.

Hon har dock haft det ganska svårt, hon fick diskbråck x2 och kunde inte jobba kvar med sitt jobb och blev deprimerad och blahblah.

MEN ÄNDÅ [mad]

Vill bara att hon ska förstå att det räcker att ringa en gång i veckan, så att vi kan få en hyffsad relation [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Vill bara att hon ska förstå att det räcker att ringa en gång i veckan, så att vi kan få en hyffsad relation [sad]

ge exempel på ett samtal där du försöker säga detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hon låter obotlig härda u t bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min mamma har ringt två gånger på fyra månader. [smile]


   
SvaraCitera

isola:

Ja, men någon man inte gillar eller vill konversera med ringer man inte till. Då ringer man hellre till en hjälplinje el dyl.

Jodå, men enligt nintendo är hon alltid helt uppe i att berätta om sig själv. Kanske ett försök till konversation, med annan respons?

Nintendo:

Hon är gift och har fyra hundar, så jag tycker att hon borde få tillräckligt mycket kärlek av dem.

Tror du man kan ersätta sin dotter med hundar? [zzz] Ditt umgänge och hennes kärlek till dig är ganska uppenbarligen inte densamma som den hon har till sina hundar (eller man).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är min mamma också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha! Sådär var min mamma i början, sen berättade jag vad jag tyckte så nu smsar hon och frågar "Får jag ringa?" en gång i veckan typ [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förstår.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

Jodå, men enligt nintendo är hon alltid helt uppe i att berätta om sig själv. Kanske ett försök till konversation, med annan respons?

Hon kanske ser det som att de har en ganska jämlik konversion, vissa tänker ju knappt inte på att de bara babblar på om sig själva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarkofag:

ge exempel på ett samtal där du försöker säga detta.

Hur menar du nu? :c
Jag har sagt det rakt ut: RING INTE SÅ DJÄVLA OFTA VI HAR INGET ATT PRATA OM DÅ. Ungefär.

Temnozor:

Min mamma har ringt två gånger på fyra månader.

Min mamma har ringt 38 gånger den senaste månaden (till mobilen) [smile]

Viljans Triumf:

det är min mamma också

Jobbigt.


   
SvaraCitera

Nintendo:

Vill bara att hon ska förstå att det räcker att ringa en gång i veckan, så att vi kan få en hyffsad relation [sad]

säg det då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

säg det då?

Har gjort det, men det fungerar inte [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Jag har sagt det rakt ut: RING INTE SÅ DJÄVLA OFTA VI HAR INGET ATT PRATA OM DÅ. Ungefär.

ah. döda henne.


   
SvaraCitera