Aviseringar
Rensa alla

Min mening med livet börjar få mig att vakna


Ämnesstartare

Jag känner hur det inre drar ser vackra filmer på resekanalen och känner hur livets mening som i mitt liv är resor uppleva världen kulturer och natur snart försvinner sverige och man kan börja uppleva det vackra i världen en sak är säker det sa även ett medium till mig jag kommer inte åldras i sverige någon mer som har samma levnadsöde?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kanske föddes jag i sverige för att kunna jämföra det gråa trista med det underbart vackra annars kanske jag inte skulle uppskatta det så mycket som ni ser allt har en mening


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

[bigsmile]

varför ler du? känner du samma som jag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

varför ler du? känner du samma som jag=

Jo så är det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Jo så är det.

Härligt. En dag kanske vi ses på en vacker plats. Kanske bland vågornas sång i Grekland.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Härligt. En dag kanske vi ses på en vacker plats. Kanske bland vågornas sång i Grekland.

Mm om andarnas viljor förenar oss på livets oförutsägbara ocean...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Mm om andarnas viljor förenar oss på livets oförutsägbara ocean...

Är det meningen för två själar att träffas så gör de det. Dess livsguider jobbar för fulla muggar för att få personerna att gå till samma plats och öppna ögonen för varandra. Visst är det vackert, javisst är det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Är det meningen för två själar att träffas så gör de det. Dess livsguider jobbar för fulla muggar för att få personerna att gå till samma plats och öppna ögonen för varandra. Visst är det vackert, javisst är det.

Och vi är bara ett stort samvete som upplever sig självt omedvetet...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Och vi är bara ett stort samvete som upplever sig självt omedvetet...

God bless you.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

God bless you.

Det finns ingen Gud eller liv eller död, vi är bara våra egna drömmar som uttrycker sig självt subjektivt. Nej nu orkar jag fan inte längre...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Det finns ingen Gud eller liv eller död, vi är bara våra egna drömmar som uttrycker sig självt subjektivt. Nej nu orkar jag fan inte längre...

Bra att du tänker! Det är bra att tänka. "Nej nu orkar jag inte med" hoppas jag du inte menar som självmord.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Bra att du tänker! Det är bra att tänka. "Nej nu orkar jag inte med" hoppas jag du inte menar som självmord.

Menade mer hippiesnacket... [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Menade mer hippiesnacket... [ops]

Vad är en hippie tycker du? Jag är ingen hippie. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Vad är en hippie tycker du? Jag är ingen hippie. [shake]

Du är definitivt en hippie in my book...


   
SvaraCitera