Aviseringar
Rensa alla

min mors sambo slog mig


Ämnesstartare

För kanske 1 eller 2 år sen så slog min mors sambo till mig och mer eller mindre höll på att kväva mig efter att jag hade slagit till honom. Vi bråkade rejält innan och jag var 16 år då, (är 17,snart 18 nu) jag fick ett sår vid ögat och stack hemifrån och ut på stan och var helt förvirrad, när jag kom hem så spydde jag. Går det att anmäla något sånt såhär långt efter? Jag var ju till och med minderårig och blev nästan kvävd


   
Citera
Ämnesstartare

Anmäla kan du väl göra, frågan är vad dom kommer göra åt din anmälan och om dom kommer tycka den är trovärdig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sluta slå han då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du slog ju först


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

Anmäla kan du väl göra, frågan är vad dom kommer göra åt din anmälan och om dom kommer tycka den är trovärdig.

Dessutom kan du bli den som tar smällen om du startade det hela... Den är i och för sig lite smalare i och med att du var mindreårig.


   
SvaraCitera

puckla p´å honom hårdare! visa vem som är man i huset!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är sant, jag slog först. Men han kvävde mig och höll mer eller mindre på att ta ihjäl mig, när min mor och min syster såg på så det finns vittnen om man säger så.


   
SvaraCitera
Tyrael

sweguardian:

det är sant, jag slog först. Men han kvävde mig och höll mer eller mindre på att ta ihjäl mig, när min mor och min syster såg på så det finns vittnen om man säger så.

De stod och såg på när du höll på att dö? Wow..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

De stod och såg på när du höll på att dö? Wow..

vad då? "är min mor och min syster såg på" ?


   
SvaraCitera
Tyrael

sweguardian:

vad då? "är min mor och min syster såg på" ?

Läs igen, skrev "De stod och såg på när du höll på att dö?"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vilken korkad jävel är inte du asså, för det första slog du honom först och för det andra var det 2år sedan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej det går inte att anmäla. för det första ska man anmäla direkt inte vänta i ett eller två år (LOL), och för det andra - anmäla för vad? det var ju DU som slog till HAN FÖRST så jag känner nästan att du får skylla dig själv. självklart riskerar du att en omgång om du slår han


   
SvaraCitera

jag skulle döda honom när han kommer att sova är serös


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mulatt:

Vilken korkad jävel är inte du asså, för det första slog du honom först och för det andra var det 2år sedan.

Man slår inte ungar ändå, putta bort dem och hålla i visst, men man sänker sig inte till den nivån.


   
SvaraCitera