Forumet - Min moster...

Min moster...

3924 0 65
Jag tror jag vill knulla henne om hon inte vore släkt. Jag har massa andledninar til det! Jag tror hon säkert vill ha mig också.

Hon brukar vara med mig när hon hälsa på. Vi prata mycket & skratta. Vi göra saker tillsammans. Hon e mycket ung & kaxig till sättet. ..
Jag ser att hon på sommaren sola på vår balkong. Hon ha en sexig bikini som man knuter med snöre. Ibland så jag kolla på hennes tajta röv när hon sola...
Hon är 22 år & tränar å fixar med sitt utsende mycket. Hon är jävligt fräsh för at vara moster! Hon se ung ut å tajt... jag se 15-16 åringar som ser fula ut jämfört me honne. Hon vara 165 cm å väga max 55 kg å ha långt fint hår till midja som e brunt å blå-bruna ögon. Hon har långa fina ögonfransar å inget hår på benen.... jag ibland se att hon vill ha mig, hon i affär fråga om tröja passa henne tröja var uringad å svart å hennes pattar såg runda å fina ut..

jag borde knulla henne?

ÄNDRAT 2009-01-05 19:55

Spana också in:

Speltidning:

Dom är ju systrar, så jo det kan man

too_bored_to_die:

Din moster skulle lika gärna kunnat vara din mamma, och hon hade säkert lika tajt röv.

min moster inte kunna va min mamma! hon är ju bar 5 år gamlae än jag! å min moster är så jävla sexig jag blir alldeles kåt bara ja ser bild på honne! jag inte tycka dom är som systrar. [censur][censur][censur][censur][censur][censur]