Aviseringar
Rensa alla

Min mp3 :S


B3ll4:

Men det händer ingetting när man kopplar den till datorn? :S den är fortfarande lika död då. himla sorgligt [n]

då skulle jag råda dig till att gå till din återförsäljare så att de kan kolla igenom den efter fel


   
SvaraCitera

B3ll4:

Jag har ju förklarat exakt vad som är problemet?

ja, men... ÅÅÅHHH är det in iPod?


   
SvaraCitera
B3ll4
Ämnesstartare

ohh nu funkar den igen 🙂 jag tryckte in en nål i det där återställningshålet elr va de heter 🙂


   
SvaraCitera

B3ll4:

Men funkar din nu då?

Ja, den har inte gjort så på ett bra tag nu.

B3ll4:

men min är från creative zen och jag har läst mycket nu om att dem inte är bra alls osv, så man kanske borde köpa en ny istället

Jag har en SanDisk Sansa Express Review. Jag har haft en från Creative Zen och den funkade helt okej, vad jag minns.


   
SvaraCitera
Hando

B3ll4:

vad kan vara fel?

Köp ny [crazy]


   
SvaraCitera

B3ll4:

vad är det med den? kan den bara gå sönder sådär helt plötsligt :S eller​ var det för jag satt för nära datorn när jag lyssnade på den? för en kompis sa att m​obiler och mp3 och sånt inte tål datorer, men man kopplar ju in dem till datorn? dem ​måste ju tåla det liksom

AHAHAHAHAHAHAH :''D


   
SvaraCitera

B3ll4:

men min är från creative zen och jag har läst mycket nu om att dem inte är bra alls osv

Du kanske har gammal firmware i den ...uppdatera så brukar dom funka bättre: http://se.europe.creative.com/support/downloads/

Annars kan felet komma tillbaka igen. [no-no]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera