Aviseringar
Rensa alla

min navelpiercing växer ut?


Ämnesstartare

Jag funderar på om min navelpiercing håller på att växa ur.. ser det ut som det?

DSC04596.JPG


   
Citera
Ämnesetiketter

Vaddå? Piercade du tjocktarmen?

Dold text: Kan den sitta längre in?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hiver:

Kan den sitta längre in?

eh. va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

menar om det ser ut som att den håller på att stötas ur..


   
SvaraCitera

antingen har du väldigt djup och stor navel eller så är det piercingsmycket som är litet

men för att hålla sig lite sådär till ämnet så ser det lite ut så, ja, om den inte togs så långt ut redan från början ;o


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JOZFiN:

antingen har du väldigt djup och stor navel eller så är det piercingsmycket som är litet

men för att hålla sig lite sådär till ämnet så ser det lite ut så, ja, om den inte togs så långt ut redan från början ;o

jag har stor o jättedjup navel typ, men måste ha den längden för annars blir det så långt o dumt.

den togs rätt långt ut från början och nu bytte jag till en annan stav som var böjd på ett bättre sätt, så det "viker" sig inte sådär som på bilden [smile]


   
SvaraCitera

Nej?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Nej?

Hur vet man om den gör det?


   
SvaraCitera

Nej, det ser inte ut som så iaf, inte om man bara utgår ifrån bilden.


   
SvaraCitera

gethsemane:

Hur vet man om den gör det?

du lär se det..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fruitpunch:

Nej, det ser inte ut som så iaf, inte om man bara utgår ifrån bilden.

jag har inga ärr eller så och den varar aldrig o läcker inte.

JOZFiN:

du lär se det..

ärr eller?


   
SvaraCitera

gethsemane:

jag har inga ärr eller så och den varar aldrig o läcker inte.

Behöver nog inte oroa dig. Det hade både synts och känts mer om den hade börjat migrera.


   
SvaraCitera

gethsemane:

ärr eller?

för det första så har du väl haft den ett år? (om jag inte läste fel i en annan tråd)
då borde det redan ha hänt något om det skulle göra det.
och för det andra så ser du det, nej, jag menar inte ärr i första taget, utan att den helt enkelt åker längre och längre ut. när det händer får du ta ut den själv, så att du inte får hemska ärr.

jag är inte jätteinsatt då jag inte har en enda piercing, itne ens i öronen. har iofs haft i två omgångar, men jag var ett litet barn som lekte i sandlådan, så det blev fucked.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JOZFiN:

för det första så har du väl haft den ett år?

jo.

JOZFiN:

den helt enkelt åker längre och längre ut

min har ju åkt ut en del men jag tror den stannat, eller jag vet inte. svårt att avgöra...


   
SvaraCitera

ser ju inte ut som den stöts ut alls, men om den skulle stötas ut mer så kan du ju byta till ett smycke med annat material, eftersom kroppen antagligen stöter ut den pg.a. materialet


   
SvaraCitera