Aviseringar
Rensa alla

Min nya fetish: klockor


Ämnesstartare

.. Alltså såna man har på armen... Vad heter det? Armbandsur? Säger folk så fortfarande? Armband=sur heheheh. GÖTEBOOORG!!

Nä ok, "allvar". Ni som också gillar klockar och ibland kanske köper en sådan, vart köper ni dem, till billigt pris
och i helt ok kvalitet? Köpte en vit med läder på Glitter men lädret börjar tappa färg nu, not many funny, så vill ha en klocka som inte tappar färgen.
Obs söker inte såna där klockor med massa "diamanter" runt klockan som alla har idag.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

förr i tid1 fyllde de en funktion iaf, ej haft ngn sedan alla började gå runt med telefoner eller andra apparater med klocka i sina fickor.

ser ju inte direkt fint ut att ha en klocka runt armen :s 


   
SvaraCitera
Hyfs
 Hyfs

Det finns inga stora kedjor som jag vet om som säljer klockor. Det brukar finnas enskilda butiker som säljer klockor. Jag handlar mina på Lexholms Klockor o Smycken.

Men för enkla tåliga och billiga klockor så kan man hitta på Ur & Penn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
förr i tid1 fyllde de en funktion iaf, ej haft ngn sedan alla började gå runt med telefoner eller andra apparater med klocka i sina fickor.

ser ju inte direkt fint ut att ha en klocka runt armen :s 

Klockor kan ju visst vara fina!! Och det är mycket lättare att bara lyfta armen och se tiden än att gräva i väskan efter telefonen. + att en klocka gör mig mindre beroende utav telefonen vilket är så skönt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läste i en tidning som var om smycken och det var säkert 1/3 med bara armband-sur. Tänkte själv köpa en redigt snygg men sen glömde jag av det och den tidningen har varit borta sedan länge :/
Sorrie! Ledsen

Om du är villig att lägga ut mycket på din fetish så vore "fina"/dyra klockor ifrån bl,a Guldfynd kanske något? Dock så har de endast de gamla klassiska Silver, Guld klockorna. Och många ser likadana ut.
  Om du vill ha snajziga fancy schmancy klockor så besök teknikmagasinet Galen

Man kan kika ó köpa klockor här på nätet men då är det 80% av alla sidor har kass kvalla, så var övertygad innan du köper.

Kassa råd... men det är vad jag kan om klockor Blink

Guldiga "Fynd"
Tekniska Magasinets


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad är det med klockorna som gör dig sexuellt upphetsad? Tycker att det är en rätt skum fetish. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukar köpa på Ur och Penn. De brukar ha bra reor där. 
Har dock en sådan här Jet set-klocka i sin ask jag inte vet var jag köpt. Använder den dock inte längre.

images?q=tbn:ANd9GcSZJFD7P9o9a_MkvbgeA7t


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hyfs: Det finns inga stora kedjor som jag vet om som säljer klockor.

say what


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

synd att inte mrman e kvar här längre 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hyfs: Men för enkla tåliga och billiga klockor så kan man hitta på Ur & Penn.

isola: på Ur och Penn.

Är det ok kvalitet där då?

Xuzkie: Kassa råd... men det är vad jag kan om klockor

Närå, tack!

Geigerzähler:
Vad är det med klockorna som gör dig sexuellt upphetsad? Tycker att det är en rätt skum fetish. 

Vad är inte upphetsande med klockor liksom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har också!! Klockmaster har nice. Dock dyrare då.


   
SvaraCitera
mynona

Hm, jag har fortfarande kvar den klocka jag fick av farmor då jag växte upp. Den fungerar fortfarande och jag tycker om dess utseende. Men jag har låtit byta ut själva armbandet flera gånger sedan dess


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

https://www.bukowskismarket.com/sv/klockor-ur?gclid=Cj0KEQjwur2eBRDtvMS0gIuS-dYBEiQANBPMR95T7tZlV88qc1tlWrKnKDGoCmoiuigGsa5kq8_byXYaAnUb8P8HAQ

Begagnat och vintage är coolt. Finns ibland en del något billigare klockor. Party Om du vill ha riktigt billigt så är det Ur & Penn som gäller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Är det ok kvalitet där då?

Närå, tack!

Vad är inte upphetsande med klockor liksom?

Ja det tycker jag, fast då får man gå upp lite i pris men det är det värt. de har ju dock garanti på dem så man kan ju köpa en billigare och testa.


   
SvaraCitera