Aviseringar
Rensa alla

Min nya rappsång! Va tycks grabbar?


Mohbe
Ämnesstartare

Jag är en musiker, låtskrivare och artist. Mitt liv har sen jag varit liten handlat om musik. Sedan några tillbaka bestämde jag mig för att bli musiker. Jag är väldigt intresserad av att träffa andra musiker och gärna hitta människor att skriva musik med, jag diggar ju i princip all musik som finns så höra gärna av er. Så småning om så tänkte jag även ladda upp lite demos här ingen studio inspelning utan bara en enkel hemma inspelning som visar mina verk. Där jag hoppas att ni som läser detta och som lyssnar på min musik kan komma med kritik bra som dålig.

Om 5 år så kommer jag förmodligen plugga musik i LA på MI eller på Berkley i Boston och jag hoppas att jag kommer kunna försörja mig som musiker.  

Jag hoppas att jag givit er ett bra intryck och jag antar att vi syns och hörs på forumet. 

MVH Lill Mohbe


   
Citera
StortO

Tungt, keep it up lel


   
SvaraCitera

ey tung låt brori


   
SvaraCitera

NOPE! kolla på kommentaren i StortO's klipp plz ta åt er ni me


   
SvaraCitera

bra hook


   
SvaraCitera

Den där är ju flera år gammal :S

Trollar du eller vad är grejen med att du först nu skapar en låt för en jättegammal låt du påstår att du själv gjort? 


   
SvaraCitera

Dock är den asbra! <3


   
SvaraCitera

Jag kan väl konstatera att den inte var bra ett dugg, och vad är fördelarna med att va en s.k gangster. Större chans att hamna hoss krimalvården eller vad ?


   
SvaraCitera

SwedenLand:
Jag kan väl konstatera att den inte var bra ett dugg, och vad är fördelarna med att va en s.k gangster. Större chans att hamna hoss krimalvården eller vad ?

det är ju jättecoolt? jävla tönt du är som inte fattar...


   
SvaraCitera

Burg:

det är ju jättecoolt? jävla tönt du är som inte fattar...

Jag må ha en annan smak för musik men du behöver väl inte använda dem stora orden, lilleman. Tyckte du det var coolt med bilder när folk håller upp pistoler och beter sig som en fullfjädrad retard ?


   
SvaraCitera

SwedenLand: Jag må ha en annan smak för musik men du behöver väl inte använda dem stora orden, lilleman. Tyckte du det var coolt med bilder när folk håller upp pistoler och beter sig som en fullfjädrad retard ?

ja de är fett tunga


   
SvaraCitera

Vad säger ni grabbar? Är patriarkatet inte bra mysigt va?


   
SvaraCitera