Aviseringar
Rensa alla

Min nya tavla.


Ämnesstartare

Visst är den allt för fin!?
Image


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

jo den är mycket bra gjord. Vill ju inte på den när man äter eller dricker dock


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SorryBartDude:

jo den är mycket bra gjord. Vill ju inte på den när man äter eller dricker dock

har den i rummet där jag sover, så kommer nog inte hända.. bara lite..[smile]


   
SvaraCitera

haha, va fin. 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

.. bara lite..[smile]

okay att tappa matlusten ibland går väl an i guess...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Borgeus:

haha, va fin. 😀

tack 🙂

SorryBartDude:

okay att tappa matlusten ibland går väl an i guess...

kan tappa matlusten, men inte av sniglar.. det är nog mera om typ någon säger något äckligt om maten eller nyser vid maten eller något sånt..[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

kan tappa matlusten, men inte av sniglar.. det är nog mera om typ någon säger något äckligt om maten eller nyser vid maten eller något sånt..[sad]

nä ok. Snacka om maten är la inte så äckligt tycker jag, sålänge den inte ser ut som nåt skumt. Om nån nyser i min mat så ä det inte heller så kul iofs.
Värst är ju typ när man ser på tv o det kommer nåt riktigt äckligt, typ nån äcklig dokumentär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SorryBartDude:

Snacka om maten är la inte så äckligt tycker jag, sålänge den inte ser ut som nåt skumt.

jo usch, typ något som '' detta är griskött'' eller typ '' i denna pastan är det mjöl och vatten'' usch, tycker det är äckligt, fast har aldrig visat det.. 😀

SorryBartDude:

på tv o det kommer nåt riktigt äckligt, typ nån äcklig dokumentär.

brukar inte bry mig då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

jo usch, typ något som '' detta är griskött'' eller typ '' i denna pastan är det mjöl och vatten'' usch, tycker det är äckligt, fast har aldrig visat det.. 😀

men det är ju bara ingredienserna ju[crazy]

m3lis:

brukar inte bry mig då

då har du inte sett de dokumentärerna jag snackar om. Typ hon tjejen som föddes som värsta alien eller han trädmannen som hade illaluktande vårtor på hela kroppen, fyy faaan vad skabbigt! Kunde inte äta på flera dagar typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SorryBartDude:

men det är ju bara ingredienserna ju

ja, och dem äcklar mig 🙁

SorryBartDude:

Typ hon tjejen som föddes som värsta alien eller han trädmannen som hade illaluktande vårtor på hela kroppen, fyy faaan vad skabbigt! Kunde inte äta på flera dagar typ

HAHHAHAHA okej, det lät äckligt faktiskt.. brukar inte kolla på tv när jag äter men men..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den var väl helt okej, ball.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

ja, och dem äcklar mig 🙁

okay, det var lite knepigt [crazy]

m3lis:

HAHHAHAHA okej, det lät äckligt faktiskt.. brukar inte kolla på tv när jag äter men men..

det var helt sinnesjukt. Nä det är nog bäst kanske...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SorryBartDude:

okay, det var lite knepigt

mm, eller om jag tänker på mat som jag typ har ätit. som en gång när jag åt pasta i skolan och den var helt mjuk och överkokt och jag kunde inte äta den, och sen kunde inte jag äta pasta på ett tag, även om det var mammas underbara goda pasta 🙁

SorryBartDude:

det var helt sinnesjukt. Nä det är nog bäst kanske...

fattar inte ens varför man ska se på sånna tv porgram när man ätar!![sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lejonhjärta:

den var väl helt okej, ball.

tack eller nått[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

som en gång när jag åt pasta i skolan och den var helt mjuk och överkokt och jag kunde inte äta den, och sen kunde inte jag äta pasta på ett tag, även om det var mammas underbara goda pasta 🙁

det kan jag absolut förstå. Surt när man får en god maträtt förstörd på det sättet.

m3lis:

fattar inte ens varför man ska se på sånna tv porgram när man ätar!![sad]

ska o ska vet jag inte [crazy] var ju intressant, gick inte att byta kanal bara[crazy] Kommer ihåg maträtten jag åt när jag såg "aliantjejen"...har inte ätit den maträtten nånsin igen och det här var för typ 5 år sen eller nåt[crazy]


   
SvaraCitera