Aviseringar
Rensa alla

Min nya tavla.


Ämnesstartare

SorryBartDude:

det kan jag absolut förstå. Surt när man får en god maträtt förstörd på det sättet.

ja hemskt! fast något har hänt med min mamma och pappa.
det enda vi äter är wook-grönsaker, okej det är bra att vara nyttig och sånt men har man inte gått för långt när man har wookgrösaker och köttgryta och ingen potatis?![cry]

SorryBartDude:

har inte ätit den maträtten nånsin igen och det här var för typ 5 år sen eller nåt

haha oj 😀 men var det inget gott du åt då eller vadå? åt du upp? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fin fin.. Hade dock varit coolare om du fått ett större djur att balansera på en kopp på liknande sätt [cool]
Dold text: Typ en björn eller så [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

det enda vi äter är wook-grönsaker, okej det är bra att vara nyttig och sånt men har man inte gått för långt när man har wookgrösaker och köttgryta och ingen potatis?![cry]

joo det har man verkligen. Kan ju inte ha bara grönsaker o kött, då fattas ju typ 1/3 av maträtten. Måste ju ha potatis, ris eller pasta till tyyp[crazy]

m3lis:

haha oj 😀 men var det inget gott du åt då eller vadå? åt du upp? [smile]

asså det var en findus-färdigrätt så den smaka la ok. Brukar äta såna då o då men aldrig nånsin den sorten igen[crazy] Nä jag kunde inte äta upp[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

du

var ej jag som gjorde tavlan 🙁

Rejmond D Röjter:

Dold text:

coolare med sniglar, dom är kletigare och klibbar bättre :DD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

var ej jag som gjorde tavlan 🙁

Nej nej, men det vore häftigt om du gjort en egen med samma motiv asså [y]

m3lis:

coolare med sniglar, dom är kletigare och klibbar bättre :DD

Mer respekt att lyckas få ett djur utan de fördelarna att lyckas med att klänga sig fast med samma smidighet och gras! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SorryBartDude:

joo det har man verkligen. Kan ju inte ha bara grönsaker o kött, då fattas ju typ 1/3 av maträtten. Måste ju ha potatis, ris eller pasta till tyyp

jag vet[cry]
mina föräldrar har typ äs, iaf min pappa![sad]

SorryBartDude:

asså det var en findus-färdigrätt så den smaka la ok. Brukar äta såna då o då men aldrig nånsin den sorten igen Nä jag kunde inte äta upp

aha, gillar inte sånna[blush][blush]
eller har inte direkt smakat på dom så.. men aa, vet inte riktigt. Det kanske är gott med sån mat, men tänker alltid blä när jag ser dom..[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Nej nej, men det vore häftigt om du gjort en egen med samma motiv asså

AHAA aa 😀

Rejmond D Röjter:

Mer respekt att lyckas få ett djur utan de fördelarna att lyckas med att klänga sig fast med samma smidighet och gras!

är rädd mera skulle se ut som en bajskorv som låg på något vitt ( det krossade glaset )...[sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

är rädd mera skulle se ut som en bajskorv som låg på något vitt ( det krossade glaset )...

Man använder såklart inte en vanlig kopp, utan en bestående av målat titanium, med samma form [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

jag vet[cry]
mina föräldrar har typ äs, iaf min pappa![sad]

ah fan vad surt asså[sad] Vet inte vad du ska göra riktigt...kanske säga att du vill ha potatis o sånt till...fast då kanske du får laga det själv o det vill man ju inte...[crazy]

m3lis:

aha, gillar inte sånna[blush][blush]
eller har inte direkt smakat på dom så.. men aa, vet inte riktigt. Det kanske är gott med sån mat, men tänker alltid blä när jag ser dom..[bigsmile]

hahah asså de är ju inte så supergoda precis, särskilt inte för mig som har ätit så många[crazy] Börja tröttna som fan på dem ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Man använder såklart inte en vanlig kopp, utan en bestående av målat titanium, med samma form

fejk då ju![sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SorryBartDude:

ah fan vad surt asså Vet inte vad du ska göra riktigt...kanske säga att du vill ha potatis o sånt till...fast då kanske du får laga det själv o det vill man ju inte...

jo asså vi äter ju potatis ibland, men då tar pappa typ en potatis och sen fisk tex och sen massa grönsaker..
och om jag och mamma äter själva och typ äter pasta och kött, så ställer mamma sig sen och steker grönsaker till pappa för han inte vill ha kolhydrater och sen lägger i hans matlåda!! [cry][sad]

SorryBartDude:

hahah asså de är ju inte så supergoda precis, särskilt inte för mig som har ätit så många Börja tröttna som fan på dem ^^

aa okej, ska testa så fort jag får chansen ju 😀 verkar ganska coolt, [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

fejk då ju!

No one would ever know [wink]
Fatta cool bild ändå, skulle lätt ha den i mitt vardagsrum.
En björn som balanserar på en kaffekopp [cool][cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

En björn som balanserar på en kaffekopp

haha, ja 😀 du kan ju ta en sån bild med ditt blivande husdjur 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

vi äter ju potatis ibland, men då tar pappa typ en potatis och sen fisk tex och sen massa grönsaker..
och om jag och mamma äter själva och typ äter pasta och kött, så ställer mamma sig sen och steker grönsaker till pappa för han inte vill ha kolhydrater och sen lägger i hans matlåda!! [cry][sad]

ah jo det är la lite annorlunda, men så länge inte du blir skadad av det så är det väl rätt ok ändå typ...[smile]

m3lis:

aa okej, ska testa så fort jag får chansen ju 😀 verkar ganska coolt, [smile]

hahah du kommer säkert hata dem[crazy] Finns massa som inte smakar så bra heller, så du måste välja nån av dem som smakar ok![crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

haha, ja 😀 du kan ju ta en sån bild med ditt blivande husdjur 😉

Skulle vara så mäktigt [blush][love]


   
SvaraCitera