Aviseringar
Rensa alla

Min otursdag (varning för känsliga läsare)


Isotop:

budo då?

han är ju förståss fortfarande en svag punkt i hjärtat.


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

han är ju förståss fortfarande en svag punkt i hjärtat.

[cool]


   
SvaraCitera

dock väldigt fult skägg för tillfället


   
SvaraCitera

Paseo:

Jaja, vaknar iaf 7:30 på toaletten, vet konstigt men ska till doktorn om det på fredag. Obs vart så länge ej något nytt.

Somnar du på toaletten varje morgon?


   
SvaraCitera

Paseo:

Snurrar som faaaan i skallen pga glömde ta mina tabletter igår. Blixtrar gör det också o jag vinglar till toaletten, glömmer stänga dörren (ofta?????) så rätt som det är hoppas en katt upp på toaletten.

Bor man själv är det väl ingen idé att stänga dörren? Vad äter du för medicin? Låter läskigt att ramla ihop sådär. Du har väl gjort det innan? Minns att du skrivit ngt sådant iaf.

Brukar ha lite andnöd, svettas, yrsel och panikkänslor nästan jämt numera. Jöbbigt. Fast bara när jag är ute och måste stanna upp, som tex när jag skulle leta efter coopkortet idag. Märkte hur mina händer darrade och ba wtf. Nä usch. Måste terapia mig.


   
SvaraCitera

S3ON:

Somnar du på toaletten varje morgon?

Paseo:

ag vaknar av klockan 6:30, knappt fått sovit nåt alls.
Snurrar som faaaan i skallen pga glömde ta mina tabletter igår. Blixtrar gör det också o jag vinglar till toaletten,

Paseo:

, vaknar iaf 7:30 på toaletten, vet konstigt


   
SvaraCitera

isola:

Paseo:

, vaknar iaf 7:30 på toaletten, vet konstigt

Paseo:

Obs vart så länge ej något nytt.

Så det inträffar varje morgon? [confused]


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

S3ON:

Så det inträffar varje morgon?

Alltså nej, tabletterna o det med att jag somnar är två olika saker. Haha. Ett psykiskt problem o ett fysiskt.
Sen har jag aldrig somnat på toaletten förut, men jag brukar somna på konstiga sätt för att jag är så oerhört trött jämt.


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

Isotop:

Usch för schemalagda aktiviteter.

[love][love][love]


   
SvaraCitera

Paseo:

Sen har jag aldrig somnat på toaletten förut, men jag brukar somna på konstiga sätt för att jag är så oerhört trött jämt.

Illa! [sad] Du har sömnsvårigheter på natten alltså? Eller sitter du vaken med annat?


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

S3ON:

Illa! Du har sömnsvårigheter på natten alltså? Eller sitter du vaken med annat?

Nee jag satt uppe med en kompis haha. Vi hade så bra samtal, ville inte avbryta. Så det var mitt eget fel. Jag kan sova hur länge som helst, men ändå inte va utvilad, å somna på konstigt sätt ändå. Fast som sagt ska till en doktor med detta. Jobbigt att va sömnig o dåsig o yrvaken dygnet runt liks.


   
SvaraCitera

låter som en vanlig dag för mig.


   
SvaraCitera

mmmh har tänkt på, att hur jag mår har väldgt lite att göra med vad som händer under dagen. ibland kan jag ha jättesämst dagar där allt bara går fel, men om jag är på bra humör bara se någon sorts komik i misären, och faktiskt tycka att det är ganska skönt att vara lite tragisk.

andra dagar kan allt gå jättebra och precis som planerat men känner ändå "WÄÄÄÄ JAG VILL DÖÖÖÖÖ[cry]", trots att allt är awesome i verkligheten.

undra vad det beror på.


   
SvaraCitera

usch vad jobbigt:-( framförallt mens biten, skulle fått panik! men är rätt positiv av mig så skulle nog ha hanterat det.... kanske:-\


   
SvaraCitera

Lät inte så hemskt, en tid som blitt ändrad och blod i byxan. Händer mig hela tiden.


   
SvaraCitera