Aviseringar
Rensa alla

Min pappa gifte sig i smyg


Ämnesstartare

Min pappa träffade en fattig kines på internet , dom chattade på msn i 6 månader sedan kom hon hit i Maj *pappa betalade flygresan såklart* På min studentdag så säger pappa att han har gift sig ngr timmar innan ! Då har dom bara träffat varandra i en månad !

Han säger att hon är 35 men hon ser mycket yngre ut och beter sig som en 20 åring , Finnar i hela ansiktet .

Är väldigt besviken för att han gifte sig i smyg och inte sa till någon släkting förutom min morbror som var vittne för bröllopet . Han säger att han alltid velat gift sig men alla lata svenska fruntimmer inte orkar göra det .

han sa att han skulle sluta dricka och bli en bättre person när hon kom men , Han är fortfarande sur grinig och full. Han ville ha en kines för att hon älskar honom för den han är ! Det gör vi med men vem orkar med någon som är full och odräglig hela tiden? Tror ni detta är äkta kärlek?


   
Citera
Ämnesstartare

Plus hon han ingen engelska eller svenska . Han ringde sitt ex för att prata ut om vad som hade hänt på sistone. Fast sa inget till henne om att han hade gift sig .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror att du trollar. Om du inte gör det så tror jag att din pappa har för mycket pengar för sitt eget bästa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahah eh [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jenniiifeer:

Plus hon han ingen engelska eller svenska .

Fan pratade dem då, kinesiska?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lol, fail. :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jenniiifeer:

Är väldigt besviken för att han gifte sig i smyg och inte sa till någon släkting förutom min morbror som var vittne för bröllopet . Han säger att han alltid velat gift sig men alla lata svenska fruntimmer inte orkar göra det .

Behövs det inte två bröllopsvittnen? [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Jag tror att du trollar. Om du inte gör det så tror jag att din pappa har för mycket pengar för sitt eget bästa.

What?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Är väldigt besviken för att han gifte sig i smyg och inte sa till någon släkting förutom min morbror som var vittne för bröllopet . Han säger att han alltid velat gift sig men alla lata svenska fruntimmer inte orkar göra det .

Prästen gills också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jenniiifeer:

Prästen gills också

Källa? [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahahahahahaaaa [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahaha[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oh crap. [tard]


   
SvaraCitera

Oh dear, tycker du borde ha fått lära känna henne lite mer iallafall innan han gifte sig. [chocked]


   
SvaraCitera