Aviseringar
Rensa alla

Min pappa låter mig inte bli Wiccan.


Ämnesstartare

Hej!
Jag och min vän har bestämt oss för att utbilda oss till wiccaner. Tidigare har jag varit buddist men de gick ingenstans. och då var pappa hel okej med det. Men nu säger han att jag inte får bli Wiccan! jag fattar inte det eftersom jag fick bli buddist! ÅÅÅ jag hatar honom!

Vad ska jag göra?![cry]


   
Citera
Ämnesstartare

Axeluzz:

wiccaner

[tard]Låter knasigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

håller med honom. vem fan vill bli buddist och vad fan är wiccan? va normal istället


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Låter knasigt

Jaha....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan ha med att göra att wicca är en fett gay sekt och buddhism är en världserkänd livsstil.

Men tycker dock att det är en onödig sak att hata din far över. Vänta tills du är 18 att göra korkade beslut istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sätt dig ner. Samla dina tankar. Sortera ut vad det är du verkligen tror på. Säg till din pappa vad du kom framtill och att han inte kan ändra på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Sätt dig ner. Samla dina tankar. Sortera ut vad det är du verkligen tror på. Säg till din pappa vad du kom framtill och att han inte kan ändra på det.

Tack för ett normalt svar! 🙂

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Jonnybravo91:

wicca är en fett gay sekt

har du varit Wiccan eller?[badgrin]


   
SvaraCitera

lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axeluzz:

Tack för ett normalt svar! 🙂

Varsågod.

Även om jag personligen anser att det låter helt dumt i huvudet att ägna sig åt wiccan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

va normal istället

tss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axeluzz:

har du varit Wiccan eller?[badgrin]

Nej, men jag är väldigt påläst och lärd.

Ta reda på lite mer info sekten först, så mycket du bara kan. Ta också reda på info om andra religioner och sekter. Studera filosofi och historia. Sätt dig sedan ner och fundera genom. Verkligen fundera och bearbeta alla dina tankar.

Bestäm dig därefter vad det är egentligen du vill.


   
SvaraCitera

Basket_Case:

Hej


   
SvaraCitera

Väldigt stor skillnad på sekt och religion.

I folks ögon asså. I mina ögon är det samma dumheter [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Les voleurs:

tss

tss på dig med

fjant

religon är bara bullshit men sånt kan man acceptera. det här är ju dock bara bögfasoner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

va normal istället

Inte kul att vara som alla andra...


   
SvaraCitera