Aviseringar
Rensa alla

Min pappa utpressar mig till sex


Ämnesstartare

Hej jag är en hästälskande tjej på 16 år. En vän till familjen ska sälja sin häst, en D-ponny, maxad och dressyr tränad för bara 20.000 kr. Han gav rabatt eftersom han känner oss.

Jag berättade detta för min pappa igår och verkligen bönade och bad. Han ville först inte och sa att det var mycket pengar ändå och föreslog att jag skulle jobba extra för att tjäna ihop pengarna, men det skulle ta en hel evighet att tjäna ihop pengarna och vi måste bestämma oss nu för annars kommer hästen att säljas till någon annan.

Då frågade han vad han skulle få ut av det hela och jag fattade först inte vad han menade för jag har inget som jag kan betala tillbaka med. Då sa han att jag skulle få hästen på ett villkor......att han fick ligga med mig.

Jag blev helt mållös bara stirrade på honom för jag trodde först att han skämtade, men det gjorde han inte. Han tittade på mig med en iskall blick.

Jag försökte få honom att fatta hur sjukt och fel det var. Jag är ju för fan hans dotter, det skulle ju vara incest. Men då sa han att det var ett enkelt köpslående. Jag ville ha något av honom och han ville ha något av mig. Sen sa han att jag fick bestämma, men att om vi inte köpte till det här priset så skulle han se till att jag aldrig får någon häst. Då började jag gråta och försökte få honom igen att fatta hur sjukt det var. Då sa han att jag fick bestämma, men om jag skulle säga någonting till mamma, soc eller polisen så skulle han förneka allt.

Är helt jävla chockad och har gråtit hela natten. Vet inte vad jag ska göra.


   
Citera
Ämnesstartare

spela in nästa gång ni har en konversation om det där! Därefter kan du gå till soc, och om han skulle förneka så spelar du upp klippet bara. 


   
SvaraCitera

Eller hur fy fan stackars dig spela in och säg att ni kan ha sex efter ni köpt den för att han inte ska lura dig sen har ni aldrig sex för du visar för SOS med inspelningen. Smart i know


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nää fy vad hemskt, skulle rekommendera att du gör som S3ON säger. Spela in och vissa för både socialen och din mamma. Sånt här ska ingen behöva vara med om och jag hoppas allt löser sig Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spela in det, en perfekt lösning!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stackars dig!! Får typ panik av att läsa detta... Hoppas det löser sigHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad han skulle få ut av det, hans dotter blir lycklig. Själviska pedofil.... 


   
SvaraCitera

Beklagar verkligen detta, inget barn ska behöva genomlida något sådant och absolut inte av sin egen pappa. Hoppar verkligen innerligt att detta löser sig och att du trots allt kan finna någon form av styrka att ta dig vidare.Hjärta

Tycker du ska göra precis som S3ON och många andra nämnde, spela in ert nästa samtal. Styrkekramar till dig!


   
SvaraCitera

Anmäl !!!!


   
SvaraCitera
Davvez

Gå till polisen direkt! Om du talar sanning och låter seriös så kommer dom att tro på dig, och göta någonting åt dig. Polisen tar sånna här saker väldigt seriöst! 

Jag hoppas verkligen att allt löser sig, saker som det här ska aldrig förekomma 🙁


   
SvaraCitera