Aviseringar
Rensa alla

Min pappa vill vekligen inte att jag ska ha pojkvän


Ämnesstartare

Hej,Min pappa vill verkligen inte att jag ska ha pojkvän. Han anser att det är fånigt och att om jag har ett förhållande ska det vara med någon jag vill vara tillsammans med hela mitt liv.Men jag vill bara ha kul och testa mig fram! Och just nu är det så att jag har en. Och han vill verkligen träffa mina föräldrar. Vad ska jag göra?  P.s Mina föräldrar vet ej att jag har  en pojkvän!!  - Em


   
Citera
Ämnesstartare

han bestämmer inte d


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
han bestämmer inte d

Jag vet .Men ska jag bara komma hem med min pojkvän o bara : Tja ,det här är min pojkvän. Han ska äta middag hos oss .. Skulle det inte vara lite konstigt? -Em


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det finns bara jag:

Jag vet .Men ska jag bara komma hem med min pojkvän o bara : Tja ,det här är min pojkvän. Han ska äta middag hos oss .. Skulle det inte vara lite konstigt? -Em

varför måste du ta hem din pojkvän?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det finns bara jag: Jag vet .Men ska jag bara komma hem med min pojkvän o bara : Tja ,det här är min pojkvän. Han ska äta middag hos oss .. Skulle det inte vara lite konstigt? -Em

Eller så tar du upp det med dem innan du gör det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

varför måste du ta hem din pojkvän?

han vill träffa mina föräldrar av någon konstig anledningen. Men vi kan lika gärna skita i det. Men ska jag fortsätta att hålla det hemligt då? Det kommer ju säkert komma fram tillslut -Em

Coca-Cola:

Eller så tar du upp det med dem innan du gör det.


   
SvaraCitera
reben

det finns bara jag:

Jag vet .Men ska jag bara komma hem med min pojkvän o bara : Tja ,det här är min pojkvän. Han ska äta middag hos oss .. Skulle det inte vara lite konstigt? -Em

tror du han skulle köra ut hnm lr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

tror du han skulle köra ut hnm lr

kanske. Jag venne -Em


   
SvaraCitera

Din pappa är i en betydligt enklare sits än vad du är i. Han ska inte bestämma vad du vill göra i ditt privatliv .  Han säger nog så för att han ser saker från ett otroligt långsiktigt perspektiv, och givetvis är hans budskap att man ska vara försiktig.

Det är bara att säga till honom att oavsett vem jag väljer så kommer jag ( ur ett"mig"-perspektiv) alltid garantera att jag har valt honom.

Det enda som finns kvar att göra, att besegra den uppfattningen man har till personen ifråga, och jag kan lova att om han fortarande svarar lite kallt, så vet du vad han tycker och du kan strunta i det han säger helt och hållet.


   
SvaraCitera
reben

det finns bara jag:

kanske. Jag venne -Em

kanske han fattar när han får se. typ gör dig glad o sånt. svårt för föräldrar med sånt i början kanske. hur gammal är du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Krossan:
Din pappa är i en betydligt enklare sits än vad du är i. Han ska inte bestämma vad du vill göra i ditt privatliv .  Han säger nog så för att han ser saker från ett otroligt långsiktigt perspektiv, och givetvis är hans budskap att man ska vara försiktig.

Det är bara att säga till honom att oavsett vem jag väljer så kommer jag ( ur ett"mig"-perspektiv) alltid garantera att jag har valt honom.

Det enda som finns kvar att göra, är det man har som uppfattning till personen, och jag kan lova att om han fortarande svarar lite kallt, så vet du vad han tycker och du kan strunta i det han säger helt och hållet.

Mm -Em


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
han bestämmer inte d

Han kan förbjuda henne att träffa honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arne Anka:

Han kan förbjuda henne att träffa honom.

det finns bara jag: Min pappa vill verkligen inte att jag ska ha pojkvän

amsi:
han bestämmer inte d


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: han bestämmer inte d

Lyssna på mig baby. Det är bara att han förbjuder henne att träffa honom så avslutas deras förhållande automatiskt ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arne Anka:

Lyssna på mig baby. Det är bara att han förbjuder henne att träffa honom så avslutas deras förhållande automatiskt ändå.

TqIEnYB.gif


   
SvaraCitera