Aviseringar
Rensa alla

Min pappas sambo


Ämnesstartare

Hej Ungdomar! Min pappa bor i norge och jag brukar åka dit lite då och då och han är runt 40 och hans sambo är närmare runt 30 och hon är sjukt sexig. En dag när jag var hemma hos honom och han var på jobbet och hon var hemma (hon är arbetslös) så duschade hon och när hon kom ut ur duschen var hon helt naken och jag blev först lite generad och så men sen när hon börja gå mot mig (jag satt i soffan och kollade på tv) med en liksom en flörtig blick så började jag fatta, hon frågade om jag ville knulla och såklart så sa jag ja. Jag knullade henne och efteråt kollade vi på tv, helt normalt etc. som att det aldrig hänt. Hon har också en dotter runt 16-17 som jag brukar dela rum med när jag är där som jag också har knullat, hon är inte direkt attraktiv men men, jag är en kåt 15 åring så, jag tog vad jag blev erbjuden. Ville bara skriva av mig lite och jag känner att jag ångrar det med pappas sambo även fast hon är bara ute efter hans pengar etc.

Borde jag inte ha gjort det? Eller är det helt okej eftersom hon är bara en golddiggin hora?

Jag är inget troll, detta är seriöst så håll er till ämnet.


   
Citera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevligt att se att det faktiskt finns folk som kommer överens med sina styvföräldrar.


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Image


   
SvaraCitera
hyper

heelflip:

Borde jag inte ha gjort det? Eller är det helt okej eftersom hon är bara en golddiggin hora?

du lever drömmen [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hyper:

du lever drömmen

Tack! =)

Trådupdate: Min pappa har lämmnat horan och hennes feta äckliga dotter, jag är rätt nöjd.


   
SvaraCitera

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[rolleyes] är fett avis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

är fett avis

Tele nummer så kan du få en bit också 😀


   
SvaraCitera
hyper

heelflip:

Trådupdate: Min pappa har lämmnat horan och hennes feta äckliga dotter, jag är rätt nöjd.

hahah gött [bigsmile]


   
SvaraCitera