Aviseringar
Rensa alla

min personliga sammanställning baserad på fakta från forumlekar


Ämnesstartare

Eftersom jag har så grymt tråkigt gjorde jag en liten sammaställning om vad ni tror om mig baserad på forumlekar som underlag. Jag vet inte riktigt hur jag ska förhålla mig till era teorier, då det känns som mycket inte riktigt stämmer med verkligheten. Fast på vissa punkter har ni ändå lyckats träffa rätt.

Nått i den här stilen.

Ni tror att jag är en skön tjej som hänger med i trenderna, kör runt i ferrari, fikar med vänner och smyger in på kändispartaj. Jag har soft, festival stil, men ser ut som en luring. Vissa tycks också tro att jag är lite av en poppare och går runt i stora neonfärgade t-shirts och glasögon med fönsterglas, och har flowerpower stil. Har fått höra av några att jag är normal, så det var ju skönt. Fast har också fått höra att jag har ”korvstilen”, vilket gör mig lite osäker. Flera tycks också förknippa mig med rosa, och har fått höra teorier om att jag har avrile lavinge stil, vilket jag inte vet hur jag ska hantera riktigt. Ni är ganska åsiktslösa när det gäller om ni gillar mig eller inte, hm.. Ni är även osäkra på om ni tror jag är snygg eller inte, men vissa verkar ändå tycka det. Så är väl glad, haha.

Jag vet att denna tråd inte har något speciellt diskussionsvärde. Men jag kände ändå att det var något att dela med sig av. Det ligger trots allt under kategorin "klotter". Kanske har ni nått mer ni vill inflika eller ändra när det gäller eran bild av mig.

Mvh eeeema


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

men okej då. jag tyckte iaf det var kul! men ingen annan. gör era egna vettja [cute]


   
SvaraCitera

eeeema:

Fast har också fått höra att jag har ”korvstilen”

[bigsmile] vare dräparen el..?

ont tyvärr har jag ej uppfattat dig tillräckligt intressant för att orka bygga en st livshistoria om dig. orkar ej heller läsa så mycket forumleksskit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

vare dräparen el..?

det kommer jag inte ihåg längre, haha. kan ha varit [smile]

Blivande_japan:

ont tyvärr har jag ej uppfattat dig tillräckligt intressant för att orka bygga en st livshistoria om dig. orkar ej heller läsa så mycket forumleksskit

nejmen vad säger du? är jag inte så intressant? [wink] haha.
Folk tycks dock tycka du är ganska intressant, kanske vore kul att fixa en liten sammanfattning? [smile]


   
SvaraCitera

eeeema:

Folk tycks dock tycka du är ganska intressant

så klart[cool]

eeeema:

kanske vore kul att fixa en liten sammanfattning?

fett jobbigt, den får någon annan göra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har ingen bild av dig, mest för att du aldrig skriver något annorlunda som jag sett.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad fan är korvstil då? Tycker denna tråd borde handla om det [bigsmile].


   
SvaraCitera

Min sammanställning: Kåt och snygg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

fett jobbigt, den får någon annan göra!

haha, säkert nån som ställer upp

Dan_the_ironman:

Har ingen bild av dig, mest för att du aldrig skriver något annorlunda som jag sett.

får börja med det då. sen beror det ju på vad tycker är annorlunda. ditt liv kanske är så grymt jätte spännande [wink]

Nonoton:

Vad fan är korvstil då? Tycker denna tråd borde handla om det

tkr jag med! vill gärna veta!!! [shake][shake][blush]

stereo total:

Min sammanställning: Kåt och snygg

[wink][blush] jasså?


   
SvaraCitera

jag har 1 fördom kom jag på: att du särskriver.
bara att d ej är 1 st fördom utan sanning!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

jag har 1 fördom kom jag på: att du särskriver.
bara att d ej är 1 st fördom utan sanning!

haha, jag skriver utan att tänka, alltid. och låter bli att läsa igenom. kanske vore nått att förbättra..


   
SvaraCitera

eeeema:

kanske vore nått att förbättra..

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eeeema:

får börja med det då. sen beror det ju på vad tycker är annorlunda. ditt liv kanske är så grymt jätte spännande

d har ja nt men ja tkr nt att forumtrådar r särskillt bra på att framhäva karaktärer direkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

d har ja nt men ja tkr nt att forumtrådar r särskillt bra på att framhäva karaktärer direkt

håller med dig där. har ingen bild av dig heller..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eeeema:

har ingen bild av dig heller..

d r för ja r f1 med ninja pga cool!


   
SvaraCitera