Aviseringar
Rensa alla

MIN POJKVÄN ÄR EN IDIOT, SNÄLLA HJÄLP!!


Ämnesstartare

allieballie:

tycker inte att en kille som skiter i sin flickvän bör få så mycke uppskattning. Mera ett slag i ansiktet så han fattar att han har lite fel..

säg till på skarpen att om han inte ändrar sig så kan du inte ha en relation med han.


   
SvaraCitera

Hur gamla är ni?


   
SvaraCitera
time
 time

Nejnejnejnejnej kära vän. Du ska vara tillsammans med någon som ger dig fjärilar i magen och gör dig glad varje dag - kanske inte hela dygnet runt, men en gång om dagen minst. Annars är det inte värt det. Tänk på dig själv! Vad spelar det för roll om ni går i samma skola om han ändå inte hälsar? Lär honom för framtida relationer att det inte är värt att inte våga ta steget ut när man är i ett förhållande. Lev ditt liv och skit i människor som inte kan vara sig själva med dig utan måste upprätthålla en fasad. Det är din lycka det handlar om trots allt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det du beskriver tycker jag är väldigt intressant. man blir nyfiken på varför han beteer sig som han gör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Nejnejnejnejnej kära vän. Du ska vara tillsammans med någon som ger dig fjärilar i magen och gör dig glad varje dag - kanske inte hela dygnet runt, men en gång om dagen minst. Annars är det inte värt det. Tänk på dig själv

True that [y][love]


   
SvaraCitera

har du sagt till honom att du skulle vilja att han hälsade på dig eller att ni umgicks lite mer? Svårt för honom att veta annars.

Annars låter det ju på dig som att du är fed up with him så om jag var du skulle jag nog göra slut.


   
SvaraCitera

Han är en självständig individ. Fan va coolt.


   
SvaraCitera

eppesen:

säg till på skarpen att om han inte ändrar sig så kan du inte ha en relation med han.

han är som han är. han ska inte behöva ändra sig för henne.

även om två personer tycker om varandra så passar de inte alltid personerna ihop. Hon kan träffa någon som ger henne vad hon vill ha. Och han kan träffa någon som ligger på samma nivå som honom.


   
SvaraCitera

ni borde nog inte vara ihop


   
SvaraCitera

dumpa


   
SvaraCitera

Så här var min första relation. Vi var inte kära, var det största problemet. Inse att ni inte kan göra varandra lyckliga(särskilt inte han dig) och dumpa. [smile]


   
SvaraCitera

Du är den större idioten som inte gör slut


   
SvaraCitera
Tyrael

OF 5:

Att du inte redan har gjort slut förvånar mig.


   
SvaraCitera

Så.. Varför är han din pojkvän? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grief:

han är som han är. han ska inte behöva ändra sig för henne.

aa det nog sant. isåfall är det bättre att göra slut


   
SvaraCitera