Aviseringar
Rensa alla

MIN POJKVÄN ÄR FÖR KÄNSLIG OCH MJÄKIG, VILL GÖRA SLUT! 🙁


Ämnesstartare

Jag har varit ihop med min kille i nästan 3 månader nu. Han är för mjäkig och känslig. Och jag menar det. Han säger; "jag älskar dig så mycket..." Och sen börjar han böla som fa* medan jag tittar lustigt på honom. Han gör det inprincip varje dag, han pratar till och med om barn...om "vår framtid", "HALLÅ! Jag är bara 17 bast, låt mig få vara ung liksom!" Tänker jag inombords när han pratar om det. Men jag står där bara som ett fån, nickar och ler. Varför jag gör det vet jag inte...
om jag säger att jag vill göra slut med honom så kanske han kommer ta sitt liv. Jag skojar inte, han säger att jag är den han älskar mest av alla. Mer än sig själv och sin familj. Visst är det jättegulligt att han bryr sig om mig och så men nu blir det bara för mycket och jag orkar inte mer! Hur fan ska jag göra så att han inte bryter ihop när jag gör slut med honom?
hjälp...


   
Citera

men helvete människa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kom igen um svara bra men jag orkar inte


   
SvaraCitera

Är du kär och det känns bra så stanna kvar, annars inte. Tala om för honom att du inte vill prata barn bara. Och nej, var ej tlsm med någon bara för att du tycker synd om hen. Det gagnar varken dig eller den personen. 


   
SvaraCitera

gör slut med honom, helst IGÅR. 


   
SvaraCitera

wööö


   
SvaraCitera
b1son

först försök prata m honom om detta???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

subhuman girl:
gör slut med honom, helst IGÅR. 

Men jag vågar inte göra det face to face...


   
SvaraCitera

Min dåvarande gjorde slut med mig via Skype meddelande och då var han som det du beskrev ovan..

Jag hade föredragit att han skulle göra det face to face för att veta det var ett grundat beslut. 

Finns risk att annars kommer han bara fortsätta, men om du verkligen inte kan . 
Skriv att det känns bara jobbigt att dra i repet, och att du gör det här för att inte må dåligt själv i slutändan.

Om du går med på linjerna i vad jag försöker säga, men låt honom själv fundera vad han ska göra i framtiden, det är dig det handlar om.


   
SvaraCitera
reben

Thehillbillie:

Men jag vågar inte göra det face to face...

va skulle kunna hända


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

va skulle kunna hända

Jag vet inte...jag vågar bara inte :/


   
SvaraCitera
reben

Thehillbillie:

Jag vet inte...jag vågar bara inte :/

du är skyldig hnm det


   
SvaraCitera

Thehillbillie: Han säger; "jag älskar dig så mycket..." Och sen börjar han böla som fa* 

vilken sötnöt


   
SvaraCitera