Aviseringar
Rensa alla

Min pojkvän gjorde en massa saker när jag sov...


Ämnesstartare

För en vecka sedan så sov jag för första gången över hos min pojkvän. När han trodde jag sov så tog han min hand och förde den innanför hans kalsonger och runkade med min hand. När det inte funkade så började han att själv fara fram och tillbaka med min hand stilla. Sen tog han ut min hand och knäppte upp min bh osv. Han var på väg in innanför mina trosor men eftersom jag inte ville att han skulle märka att jag har ett stort sår på höften (och för att jag inte ville) så låtsades jag vända mig i sömnen, grymtade något i stil med "jag sover" och knäppte bh:n. Efter ett tag så lade han sig så att han skedade mig och tryckte sin snopp mot min rumpa. Fram och tillbaka. Jag vaknade sen av att han åter förde in min hand innanför hans kalsonger. Och sen att han runkade själv några gånger.

Jag har inte sagt något till han om detta och jag kan inte längre slappna av när jag är med honom. Jag vågar inte vara med han själv längre för jag är rädd att det ska hända nå mer, vad ska jag göra??


   
Citera
Ämnesetiketter

novemberbarn:

vad ska jag göra??

anmäla och göra slut. Eller omvänd ordning, vilket som.


   
SvaraCitera

novemberbarn:

sår på höften

Cutt elr?? :/

Gör slut med den jäveln!!

Snyggt namn btw..


   
SvaraCitera

Prata med honom. Har han inte bara en jävligt tvivelaktig fetisch så kan det vara något annat. I en av SVDs artikelserier ganska nyligen så var det en intervju med en man som hade sex med sin partner i sömnen. Han trodde dock inte att det var mer än en realistisk dröm.

KOMUNICERA.


   
SvaraCitera

Att göra saker mot andras vilja är inte okej någonstans.
Tala om för honom att du inte alls uppskattade det och gör slut.


   
SvaraCitera

Jag tycker att du borde göra slut med honom, dels för att det han gjorde verkligen inte är okej och dels för att du själv säger att du inte litar på honom längre.

Du kan också polisanmäla honom - att utföra sexuella handlingar med någon som sover är olagligt.

OF 5:

Har han inte bara en jävligt tvivelaktig fetisch så kan det vara något annat.

Att utföra sexuella handlingar med någon då de sover brukar kallas "lagbrott" snarare än "fetisch".


   
SvaraCitera

mediakatt:

Att utföra sexuella handlingar med någon då de sover brukar kallas "lagbrott" snarare än "fetisch".

berså hemskt mycket om ursäkt fröken viktig


   
SvaraCitera

OF 5:

berså hemskt mycket om ursäkt fröken viktig

Jag tycker att du borde be om ursäkt till trådskaparen för att du föreslår att hon ska prata sig runt att hennes pojkvän begick ett sexualbrott mot henne istället. För det är ett jättedåligt förslag.

Och ja, det är jävligt viktigt att skilja fetischer från övergrepp.


   
SvaraCitera

Anmäl det jävla äcklet. Om du inte samtycker till något är det en grov kränkning mot din integritet.


   
SvaraCitera

novemberbarn:

vad ska jag göra??

Har tjejer gått och blivit handlingsförlamade eller? Om du inte gillar det så säg åt honom att sluta. Att du låtsas som ingenting hjälper inte.


   
SvaraCitera

Gasolinerainbow:

Du är på tok för tolerant mot sådant. Googla "Loreena Bobbitt". Lär av hur hon tog itu med en snarlik situation. En kvinna som vet vad som ska göras!

SKämt om hur någon "ska" reagera på att utsättas för sexuella övergrepp och är inte roliga och verkligen inte lämpliga här.

Stereotyp:

Har tjejer gått och blivit handlingsförlamade eller? Om du inte gillar det så säg åt honom att sluta. Att du låtsas som ingenting hjälper inte.

Sluta skriva nedlåtande svar åt folk. Jag gillar det inte.

mvh
tjej


   
SvaraCitera

Stereotyp:

Har tjejer gått och blivit handlingsförlamade eller? Om du inte gillar det så säg åt honom att sluta. Att du låtsas som ingenting hjälper inte.

Hårt sagt men sant... Du måste lära dig att säga ifrån. Han låter som ett svin btw. Dumpa. Det finns fler och bättre fiskar i havet.


   
SvaraCitera

mediakatt:

Sluta skriva nedlåtande svar åt folk. Jag gillar det inte

Tycker bara att liknande situationer återkommer för ofta och då även sättet hur tjejen hanterar situationen.

mvh
kille

Han verkar inte helt normal så jag tycker du ska sluta vara med den här killen, eventuellt anmäla honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

decemberbarn:

Cutt elr?? :/

Hehe, vad spelar det för roll? (a)

Stereotyp:

Har tjejer gått och blivit handlingsförlamade eller? Om du inte gillar det så säg åt honom att sluta. Att du låtsas som ingenting hjälper inte.

För att jag kanske skäms? Då undrar väl han bara vrf jag inte sa något?? Är ju ganska mkt mitt fel


   
SvaraCitera

novemberbarn:

För att jag kanske skäms? Då undrar väl han bara vrf jag inte sa något?? Är ju ganska mkt mitt fel

Idiot


   
SvaraCitera