Aviseringar
Rensa alla

Min pojkvän har legat med många


Ämnesstartare

Hej,

Info - Jag är 19 år, min pojkvän är 17 år. Jag var 18 han var 16.5 när vi blev tillammans.

Jag har ett jobbigt problem, vet inte vad jag ska göra..
Jag och min pojkvän har varit tillsammans i 10 månader, och haft det underbart.
Jag var oskuld när vi träffades och det berättade jag, frågade då även hur många han haft
och fick svaret att han legat med 5 innan mig, och alla var i förhållanden.. dock inte så långa
det längsta var i 9 månader och han var otrogen.. Dem andra har tydligen utnyttjat honom och
enbart varit ute efter sex, sista gången han låg var ungefär 4 månader innan vi blev tillsammans.
Fick även veta att han haft ett helvete hemma, slagen, nertryckt och psykiskt misshandlad av sin
styvpappa.. Han hade ingen att prata med/gå till, och fick ingen kärlek överhuvudtaget.

Tyckte riktigt synd om honom, så som han haft hemma och alla idioter han varit tillsammans med
så ville verkligen visa att jag inte är sån och att jag verkligen älskar honom för den han är.

Men så kom dagen efter lite mer än 8 månader, han var inloggad på hans facebook på min mobil
sen senast vi sågs.. och så såg jag att han fått något nytt meddelande, så blev jag såklart nyfiken..
Vet att jag inte har rätt att kolla igenom hans facebook, men men.. Såg massa gamla meddelanden med
killar han skrivit med, då menar jag massa! och det var verkligen snuskiga saker han skrivit, och typ
försökt ragga osv.. visserligen var meddelandena från innan vi blev tillsammans.. dock bara någon vecka.
Han hade skrivit sånt i flera år, med massa olika killar.. mycket om sex osv, och några av killarna var
jag helt säker på att han legat med, och det var ingen av dem han angav i början av förhållandet..

Så ringde honom och var såklart ledsen, då jag va 100% på att han ljugit, och givetvis så nekar han allt
och säger att han inte legat med några fler.. Han lät mig skriva till några och fråga.
Vi pratade länge den natten, och till slut efter många försök att ljuga så
erkände han att han hållt på med en till men att de inte hade sex.. var dock säker på att det inte var allt.
När vi la på fick han svar av en annan kille, dem hade haft sex.. ringde honom och var skitarg, han sa att
han var så full att han inte kom ihåg det och att han skämdes sjukt mycket över det, han fick reda på det dagen
efter tydligen.. Men enligt chatten var det ganska solklart, han hade flirtat med han rejält via sms/facebook.
Enligt honom ville inte han först, men tillslut hade dem det ändå.. Var inte direkt så han förklarade.

Sen sågs vi dagen efter, och jag pressade honom ganska mycket på dem namnen jag sett, och han sa olika saker
och läste ganska enkelt att han fortsatte ljuga.. var ju såklart ledsen och arg, eftersom han inte sa sanningen
efter någon timme av gråtande o tjafsande, erkände han typ 2 till.. och då var vi uppe i 9st, varav en av dem
var den som han sa att hon hållt på me men inte haft sex.. men i själva verket hade dem legat flera ggr.
Finns även en till han varit nära på att ha sex med, fast dem hade det aldrig.. Han runkade av honom och blev
runkad bara.

Jag mådde skitdålig och visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen, tog det så jävla hårt att han ljög.
Hatar folk som ljuger, så har hållt på och älta det där och min bild börjades förändras av honom..
Han verkligen bad om ursäkt, men jag var helt säker på att det fanns mer.. Märkte det när han pratade liksom.
sen typ några dagar senare pressade jag honom igen för att få veta om det fanns mer, vilket det gjorde..

Han sa att han inte vågat säga sanningen för att han trodde att jag skulle dumpa honom, och i början ljög han
för att han trodde inte jag skulle ge honom en chans om jag fick veta sanningen.

Men hursomhelst så fick jag veta ungefär 5 nya namn den dagen så vi var uppe i ca 14 nu, och han lovat på allt
att det var alla han varit med, och att den tiden var helt rörig för honom så han kommer inte ihåg.. allt hände
på så kort tid sa han, det var när det var som värst hemma..Jag blev så jävla förbannad att han lät mig lida i över 1
vecka innan jag fick veta "sanningen" och sa att jag inte visste längre, men jag kunde samtidigt inte tänka mig en
dag utan honom.. älskar honom så sjukt mycket. Men ser bara massa hemska bilder, och att han ljuger..

Han har även sagt till mig redan i början av förhållandet att jag är den enda han sugit av, vilket fick mig att känna
mig speciell.. men började ju tvivla på det med nu, så frågade honom om det stämmde.. och han sa att det var så
men efter lite diskussioner, hade han sugit i typ 5 sekunder på sitt ex.. och jag trodde inte en sekund på det
han ringde upp honom och pratade med högtalare, han sa att varför ljuger du för? berätta bara sanningen för din kille
istället..

Enligt han hade han sugit av honom väldigt många gånger, och han sa till mig att jag inte känner honom
direkt bra verkar det som.. Han hade hört att han varit med över 20. Han blev arg på han och nekade allt,
sen la dem på och tillslut erkände han för mig att han sugit av honom också.. men han inte sa det för att det
skulle vara mer speciellt för mig. Kände mig lurad så in i helvete. Kom även fram att han sugit av en till som han var
tillsammans med, men dem hade inte sex.. han bevisade att det stämmde.

Sen nu har det ju gått ca 6 veckor sen dess, det var varit som en lång dröm känns det som.. tror inte på att han sagt allt
för han har ju aldrig gjort det dem andra gångerna.. har fått veta något nytt namn nästan varje gång jag pressar honom
och frågar om killar från hans fb.. Nu är vi uppe i att han legat med 20st och att 3 varit på fyllan, resten när han varit
nykter.. många av killarna har varit 1 gång eller 2 gånger, ungefär att han åkte till någon och låg och sen åkte hem igen.
Mår så jävla dåligt av att veta det, alla bilder som kommer upp.. Killen jag skrev om i början som aldrig låg med honom
var tydligen killen som lärde honom olika ställningar, och dem hade sex typ varje dag i flera veckor.. En av dem han låg med
på fyllan var bara 1,5 månad innan vi blev tillsammans fast han sa att han inte legat på typ 5 månader..

Han har även blivit våldtagen när han var 13 av en 16 årig kille.. Hans första förhållande efter det var när han var 13,5år
och det var dem som var ihop i 9 månader, sen efter det har han alltså legat med 18 killar till, sugit av en till och runkat av
typ 2-3st.. och strulat med 10-15st.. Har även fått veta att det blev flera olika killar på väldigt, väldigt.. kort tid.

Han är den mest billiga kille jag någonsin känt, känns så jävla hemskt.. samtidigt vet jag att han aldrig varit otrogen mot någon
vi är med varandra sjukt mycket, har riktigt kul ihop.. och älskar honom obeskrivligt mycket.. men dessa jävla saker
som jag vet tar kål på mig, och att han ljög så många gånger utan att säga allt.. det tog så jävla hårt på mig.

Nu är livet ett helvete i mitt huvud, vaknar upp glad ena dagen och nästa dag kan jag vakna upp med hemsa tankar och vara
sjukt deprimerad.. ser saker framför mig, han har sugit av typ 10st, har haft kks i princip.. flirtat med sjukt många..
ja haaaaaatar det, mitt humör kan vända helt plötsligt..

Älskar honom forfarande, men det här är så jävla jobbigt.. Samtidigt tänker jag hur bra vi haft det.. och det här var
som sagt innan vårt förhållande, men vet inte hur jag ska kunna acceptera det här och gå vidare, är så jävla ledsen
går inte en dag utan att jag ber att detta inte hänt.. Har inte varit helt lycklig i mer än max 3 dagar dem senaste
6-7 veckorna..

Hjälp, vet fan inte vad jag ska ta mig till längre..

Vill verkligen inte att det ska ta slut, kan liksom inte tänka mig en dag utan honom.. Älskar honom så mycket.

Tack på förhand,


   
Citera
Ämnesstartare

Du är så busig [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Du är så busig [sad]

Puss. [love]


   
SvaraCitera
Exner

ljugis


   
SvaraCitera

tänk att originaltexten var seriöst skriven. jag dör. vilka sjuka människor det finns.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske han bara vill bli älskad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Har inte varit helt lycklig i mer än max 3 dagar dem senaste
6-7 veckorna..

märkte precis det här. hur kan man gnälla om man är lycklig så ofta?? har inte varit lycklig sedan lågstadiet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

9st, varav en av dem
var den som han sa att hon hållt på me men inte haft sex..

vem höll på med vem? 🙁


   
SvaraCitera
Exner

stereo total:

jag dör. vilka sjuka människor det finns.

Varför är just detta så sjukt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

ljugis

Det är ju du som ljuger om hur många du knullat med! [sad]

stereo total:

tänk att originaltexten var seriöst skriven. jag dör. vilka sjuka människor det finns.

Jag vet. Blev sjukt ledsen.

isola:

Kanske han bara vill bli älskad.

Han ÄR älskad, juh! [sad]

Birgrrr:

märkte precis det här. hur kan man gnälla om man är lycklig så ofta?? har inte varit lycklig sedan lågstadiet.

Jag minns inte om jag var lycklig på lågstadiet.

Hjärtlös:

vem höll på med vem? 🙁

Råkade nog skriva hon istället för han. Är sämst på att skriva. [blush]


   
SvaraCitera
Exner

Ensamvargen:

Det är ju du som ljuger om hur många du knullat med!

Var då?

Värre att du ljuger om min ålder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Råkade nog skriva hon istället för han. Är sämst på att skriva.

mm originaltexten var jobbigt skriven
du gjorde ett bra jobb


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

Värre att du ljuger om min ålder.

Gör jag ju inte. [shake]

Hjärtlös:

mm originaltexten var jobbigt skriven
du gjorde ett bra jobb

Tack.


   
SvaraCitera
mynona

Ensamvargen:

Han ÄR älskad, juh! [sad]

Ja. Det är så sorgligt att vissa definierar kärlek utifrån sexuell exklusivitet, och ändå, som här, inte inser att de redan har den.


   
SvaraCitera
Exner

Ensamvargen:

Gör jag ju inte.

Ensamvargen:

, min pojkvän är 17


   
SvaraCitera