Aviseringar
Rensa alla

Min pojkvän har varit otrogen för att hämnas mig


Alika
Ämnesstartare

En kväll för typ en vecka sedan hade min pojkvän varit ute på fest med mina kompisar och massor utav andra folk. Nästa dag berättade han att han har haft sex med en utav mina kompisar och pullat en utav mina bästa vänner. Vi har pratat mycket om det och han säger att han är stolt över det och att det är nu rättvist då jag har haft en pojkvän innan vårat förhållande som jag då hade sex med.  Jag tycker verkligen om honom, sure jag har hånglat med någon kille på en fest också, men han planerade allting. Vad ska jag göra?


   
Citera

dumpa är det enda rätta


   
SvaraCitera

Dumpa snubben, fett löjligt att hämnas. Sedan är det rätt cheesy att du inte verkar kunna stå för att du själv varit otrogen utan att beskylla honom. 


   
SvaraCitera

Alika: Vad ska jag göra?

Vad du ska göra? 

Frågan är snarare om ni två är mogna nog för ett förhållande.


   
SvaraCitera

Säger mycket om dina slampiga "vänner". 

Dumpa honom och dina "vänner". 


   
SvaraCitera

Haha wtf, varför behöver du fråga. 


   
SvaraCitera

Alika: Vi har pratat mycket om det och han säger att han är stolt över det och att det är nu rättvist då jag har haft en pojkvän innan vårat förhållande som jag då hade sex med.

................................................:$

Snälla, för allas skull, gör dig av med honom! 


   
SvaraCitera

ska hämnas på min granne som har en Ferrari för att inte jag har råd med en Rodnar 


   
SvaraCitera

S3ON:
ska hämnas på min granne som har en Ferrari för att inte jag har råd med en Rodnar 

Inte genom att ligga med bilar va?


   
SvaraCitera

Han måste ju va efter


   
SvaraCitera

Panda:

Inte genom att ligga med bilar va?

Genom att ligga med hans fru, i hans bil. Cool


   
SvaraCitera

Ni passar ju perfekt, båda är otrogna.

Gör slut.


   
SvaraCitera

så somliga har möjlighet att inleda tillfälliga sexuella relationer med flertal, medan andra är förpassade till evig ensamhet

Låter som att sexuella människor förtjänar allt skit de möjligen kan få ta


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Tycker det är rätt givet; dumpa. Troligt att han skulle hitta "anledningar" till att göra precis allt. 


   
SvaraCitera

slå honom då


   
SvaraCitera