Aviseringar
Rensa alla

Min pojkvän har varit otrogen för att hämnas mig


slå ihjäl kräket hur svårt kan det vara? fyfan vad fega ni är som säger "dumpa"


   
SvaraCitera

Alika:Vi har pratat mycket om det och han säger att han är stolt över det och att det är nu rättvist då jag har haft en pojkvän innan vårat förhållande som jag då hade sex med.  Jag tycker verkligen om honom, sure jag har hånglat med någon kille på en fest också, men han planerade allting. Vad ska jag göra?

Vad är det med att du har haft sex i ett annat förhållande? Varför behöver man hämnas för det? :O 


   
SvaraCitera

Så att du har haft sex med en annan person innan ditt nuvarande förhållande, ser han som anledning till att vara otrogen? Har jag fattat det rätt då?
Om så är fallet, dumpa honom. 


   
SvaraCitera

Dumpa honom snabbt som f#n innan det blir värre. Han ska inte behöva bry sig om dina tidigare förhållanden. För du hade ju inte sex med ditt ex när du var ihop med din nuvarande pojkvän... Svartsjuka är det sämsta som finns i ett förhållande! 


   
SvaraCitera

varför skulle det ha någonting med rättvisa att göra? låter som han har ett behov av att ha legat med lika många/fler än dig. hade gjort slut om jag hade en pojkvän som agerade och resonerade så.


   
SvaraCitera
Alika
Ämnesstartare

Han gjorde det inte bara för att jag hade haft sex innan vårat förhållande, utan också för att jag hade hånglat med tre andra killar och att jag hade chattat med en annan på ett flörtigt sätt. Och då straffar han mig med att trycka ner sin äckliga penis ner i min hals och håller på så att jag börjar blöda, samtidigt så filmar han allting, och får mig att säga saker och må allmänt dåligt. Jag tyckte att det var okej att han gjorde så för allt det jag hade gjort.
Han hade även hånglat med sex stycken utav mina kompisar, och han tycker inte att det räcker?


   
SvaraCitera

lurifax69:
Ni passar ju perfekt, båda är otrogna.

Gör slut.

Haha, detta.


   
SvaraCitera

Alika:
Han gjorde det inte bara för att jag hade haft sex innan vårat förhållande, utan också för att jag hade hånglat med tre andra killar och att jag hade chattat med en annan på ett flörtigt sätt. Och då straffar han mig med att trycka ner sin äckliga penis ner i min hals och håller på så att jag börjar blöda, samtidigt så filmar han allting, och får mig att säga saker och må allmänt dåligt. Jag tyckte att det var okej att han gjorde så för allt det jag hade gjort.
Han hade även hånglat med sex stycken utav mina kompisar, och han tycker inte att det räcker?

Att tvinga dig till något, bara för att du gjort något så pass att han gör illa dig går under misshandel. Detta är inget normalt förhållande och din kille verkar inte heller hemma. Gör slut.


   
SvaraCitera

Alika:
Han gjorde det inte bara för att jag hade haft sex innan vårat förhållande, utan också för att jag hade hånglat med tre andra killar och att jag hade chattat med en annan på ett flörtigt sätt. Och då straffar han mig med att trycka ner sin äckliga penis ner i min hals och håller på så att jag börjar blöda, samtidigt så filmar han allting, och får mig att säga saker och må allmänt dåligt. Jag tyckte att det var okej att han gjorde så för allt det jag hade gjort.
Han hade även hånglat med sex stycken utav mina kompisar, och han tycker inte att det räcker?

🙁 du hör väl själv hur det låter? gör slut innan han lyckas intala dig att du inte förtjänar bättre. oavsett hur många du hånglat med andra har han ingen rätt att att tvinga dig till något sånt, eller skada dig. 


   
SvaraCitera

ni båda är sluts


   
SvaraCitera

Alika:
Han gjorde det inte bara för att jag hade haft sex innan vårat förhållande, utan också för att jag hade hånglat med tre andra killar och att jag hade chattat med en annan på ett flörtigt sätt. Och då straffar han mig med att trycka ner sin äckliga penis ner i min hals och håller på så att jag börjar blöda, samtidigt så filmar han allting, och får mig att säga saker och må allmänt dåligt. Jag tyckte att det var okej att han gjorde så för allt det jag hade gjort.
Han hade även hånglat med sex stycken utav mina kompisar, och han tycker inte att det räcker?

bit av  kuken nästa gång


   
SvaraCitera
Yaren

Blev så missuppfattad och förvirrad av titeln, hehe. Trodde han hade varit otrogen för din skull eller nåt. 
I alla fall, dumpa. 


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

gå varsin väg.


   
SvaraCitera