Aviseringar
Rensa alla

Min pojkvän kysste en annan tjej


Ämnesstartare

Jag har varit tillsammans med min kille i nu ca 1,5 år.  han var nu iväg på en resa med några kompisar och skulle åka skidor.. Han är verkligen världens finaste kille och jag vet hur mycket han faktiskt älskar mig. men sen idag berättar han att han kysste en annan tjej.. Jag älskar honom, jag vill inte lämna honom. vi har så underbart fina stunder tillsammans, kan inte bar kasta bort det! men det skär verkligen att han kysst någon annan.. bästa känslan med förhållande är att han var MIN. Men hur fan kunde han..  i mitt förra förhållande gjorde jag exakt samma sak så jag får ju tänka till lite, jag menar... alla kan göra misstag. men det är så svårt att sluta tänka på... han hade min fulla tillit men om jag inte kan lite på honom, vem fan ska man lite på då da?  


   
Citera

Hahannahc98: bästa känslan med förhållande är att han var MIN

då är det nog inget vidare förhållande.


   
SvaraCitera

Hahannahc98: Han är verkligen världens finaste kille och jag vet hur mycket han faktiskt älskar mig.

Hahannahc98: Jag älskar honom, jag vill inte lämna honom. vi har så underbart fina stunder tillsammans, kan inte bar kasta bort det!

Vad är problemet? Om du inte kan komma över att han kysste en annan tjej så är det väl över men om du kan leva med det så är det väl inte det. Ta din tid att fundera över det.


   
SvaraCitera

prata om det så mkt du/ni behöver och låt honom veta att du tycker att det är jobbigt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cutenessoverload:

Vad är problemet? Om du inte kan komma över att han kysste en annan tjej så är det väl över men om du kan leva med det så är det väl inte det. Ta din tid att fundera över det.

så skulle bara någon som aldrig vart med om det säga. 🙂  


   
SvaraCitera

Hahannahc98: så skulle bara någon som aldrig vart med om det säga. 🙂

lol, har haft kompisars pojkvänner som vart otrogna och har själv haft en pojkvän som kysste en annan tjej (till och med när jag var i samma hus) Jag tyckte inte det var en så stor grej då han sa det till mig och sådant. Det störde mig inte men om det stör dig så mycket att du inte kan komma över det är att göra slut en grej att tänka över. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cutenessoverload:

lol, har haft kompisars pojkvänner som vart otrogna och har själv haft en pojkvän som kysste en annan tjej (till och med när jag var i samma hus) Jag tyckte inte det var en så stor grej då han sa det till mig och sådant. Det störde mig inte men om det stör dig så mycket att du inte kan komma över det är att göra slut en grej att tänka över. 

härligt att du och dina vänner vart med om samma sak då, då förstår du vad jag menar när jag säger att jag är sårad. Om det inte stör dig det minsta att han kysste någon annan så har ni nog haft en annan slags relation än var jag och min kille har 🙂 klart som fan att jag blir sårad? Men att kasta iväg det viktigaste i mitt liv? de är inte det jag önskar behöva göra.  jag tänker inte lämna honom, det har jag bestämt. men jag är självklar skit ledsen och vad jag egentligen villa få fram med den här chatten va att få tips om hur man kan tänka på annat. och eftersom att du inte störde dig det minsta på att din kille kysste någon annan har vi nog inte haft samma slags problem 🙂 


   
SvaraCitera

han berättade det ändå för dig.

fråga varför han gjorde det. dumpa honom direkt om han skyller på dig,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:
han berättade det ändå för dig.

fråga varför han gjorde det. dumpa honom direkt om han skyller på dig,

han sa att han gjorde det pga att var "kåt" och trött och berusad. alltså ah... 


   
SvaraCitera

Hahannahc98: han sa att han gjorde det pga att var "kåt" och trött och berusad. alltså ah...

ångrar han sig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

ångrar han sig?

ja.. något fruktansvärt... haha inte många gånger jag sett honom gråta men fick det idag iaf.. han ångrar sig som in  helvette,  jag är en bitch när jag säger att det är en lättnad  att hon va skitful..  men hon ska flytta ut ur stockholm nu så dom kommer aldrig mer ses igen vilken för min del känns superskönt 


   
SvaraCitera

Hahannahc98:

ja.. något fruktansvärt... haha inte många gånger jag sett honom gråta men fick det idag iaf.. han ångrar sig som in  helvette,  jag är en bitch när jag säger att det är en lättnad  att hon va skitful..  men hon ska flytta ut ur stockholm nu så dom kommer aldrig mer ses igen vilken för min del känns superskönt 

det låter som att ni kommer att klara er.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

det låter som att ni kommer att klara er.

🙂 🙂 


   
SvaraCitera

Om jag var du skulle jag nog gjort slut eller kanske tagit en paus iaf. Han kanske vill vara med någon annan fast inser det inte riktigt än och om det hänt en gång så händer det oftast igen.


   
SvaraCitera

Hahannahc98:

🙂 🙂 

jag hoppas att tårarna var äkta. 


   
SvaraCitera