Aviseringar
Rensa alla

Min pojkvän lever kvar i sitt förflutna


deesaturn:

Antingen skiter jag i honom eller så försöker jag prata med honom.

Behöver ju inte vara antingen eller. Du kan ju göra båda och, vilket kanske är att föredra så att du inte bara "dumpar" honom helt utan anledning, kan ju vara något som gör att han mår ännu sämre. Tänker jag mig.


   
SvaraCitera

deesaturn:

I dag 17:29

Så conclusion: Antingen skiter jag i honom eller så försöker jag prata med honom. Got it. Tack alla människo

Nä, försök prata med honom, går det inte bra då skiter du i honom... [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Du kan ju göra båda

Rävpojken:

Nä, försök prata med honom, går det inte bra då skiter du i honom...

mjaaa, det lät ju bättre hehe [crazy]


   
SvaraCitera

deesaturn:

Åh, frustrerad.

Funkar nog bättre om du går vidare. [smile]


   
SvaraCitera

Kära TS, den där smått besatta killen låter precis som mitt ex.
Verkar som att många har svårt att släppa taget, medan andra kan släppa hastigt som fan.


   
SvaraCitera
time
 time

deesaturn:

Så what you're saying is, jag kan inte förändra honom?

Nej, för det är inte ditt jobb. Man ska aldrig försöka ersätta någon med en annan. Det hade varit en helt annan situation om han deppat tills han träffat dig och sen blivit glad, men det är ju bara kaos att han sitter och skriver statusar om sin andra halva när du sitter bredvid och väntar på att han ska rycka upp sig.

Prata med honom, definitivt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Prata med honom, definitivt.

Men jag är så rädd att förlora honom liksom. Att om jag tar upp det att han blir arg, sårad.

Är det någon som har något tips på hur jag ska prata med honom?
LIksom, vad jag ska säga?


   
SvaraCitera

"jag vill inte vara ett substitut längre! tack o hej"

säg det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ehd igen:

"jag vill inte vara ett substitut längre! tack o hej"

Hahah men ne.


   
SvaraCitera
time
 time

deesaturn:

Men jag är så rädd att förlora honom liksom.

Men vad är det du förlorar egentligen? Du ser väl själv att han inte har hjärtat inne i ert förhållande?


   
SvaraCitera

Fattar inte varför han ska vara i ett förhållande om man fortfarande tänker på sitt ex på det sättet. Säg det till honom. Om du är rädd för att förlora honom så får du väl stå ditt kast.


   
SvaraCitera

Sluta vara hans dörrmatta


   
SvaraCitera

i really did think it would last
now it's too late
it's over now
my future is all in my past


   
SvaraCitera

Svenskar som gör slut med sin pojkvän/flickvän förtjänar att brännas på bål rakt igenom enligt mig, de vill få uppmärksamhet och gör något utan att tänka på konsekvenserna för den de var ihop med.

Dum tjej du verkar vara, egocentrisk och riktigt äckligt kapitalistsvin som bara lever på skattepengar som du snor åt dig. Usch på såna som dig! [mad]


   
SvaraCitera

mullis711:

Svenskar som gör slut med sin pojkvän/flickvän förtjänar att brännas på bål rakt igenom enligt mig, de vill få uppmärksamhet och gör något utan att tänka på konsekvenserna för den de var ihop med.

Fast det här är kanske en väldigt fördomsfull och förenklad syn på saken, tänker jag mig.

mullis711:

Dum tjej du verkar vara, egocentrisk och riktigt äckligt kapitalistsvin som bara lever på skattepengar som du snor åt dig. Usch på såna som dig! [mad]

Tycker du förhastar dig lite väl mycket här. Den här tråden handlar om TS relation till en person hen gillar och inte om konsumtion, produktionsmedel eller fördelningspolitik.


   
SvaraCitera